מוזיקה בסוכה: חנן בן ארי יכניס קסם.  גיא כושי ויריב פיין

מוזיקה בסוכה: חנן בן ארי יכניס קסם

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והפעם מי שמתארח בסוכה שלנו הוא חנן בן ארי! השירים שלו גורמים לנו לחשוב על נושאים מעניינים בדרך אחרת וכיפית שללא ספק תעשה את הסוכה שלנו למוזיקלית ומעניינת

מאחורי חנן בן ארי עומדים 2 אלבומים טובים במיוחד, הופעות רבות, זכיות חשובות וסינגלים שלא יוצאים מהראש גם תקופה ארוכה אחרי יציאתם. כל שיריו אגב מביאים משהו אחר, שונה ומלא מחשבות וכוונות. אחרי שני אלבומים אפשר להגיד שחנן בן ארי הוא ללא כל ספק אחד הזמרים האהובים והמיוחדים שיש לנו במוזיקה הישראלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, בן ארי עשה את הפריצה הגדולה הראשונה שלו עם השיר "החיים שלנו תותים" מאז הוא הספיק להוציא  אלבום חדש, להופיע על הבמות הגדולות הכי גדולות בארץ ולכבוש את המצעדים עם שירים כמו "בשורות טובות", "ויקיפדיה", "אמא אם הייתי" ועוד רבים וטובים. יש בבן ארי משהו מאוד מיוחד, טהור ואחר. זה מתחיל בשירים שגורמים לנו לחשוב על שלל נושאים חשובים תוך כדי ההאזנה וממשיך בקול מיוחד שמצליח לגעת בנו פעם אחר פעם. 

 

בן ארי יכול להביא לא מעט טוב לסוכה שלנו.מסיפורי החג הדתיים אל שירה ונגינה תחת אור הכוכבים אל תוך השעות הקטנות של הלילה בסוכה שיעשו קצת טוב על הלב. יש בו משהו קסום, יחודי ואין לי ספק שהוא יתרום הרבה לאווירה הכללית בסוכה השנתית.

אחרי שני אלבומים מוצלחים, וכל כל הרבה שירים טובים אני מרשה לעצמי להגיד בלב שלם שבן ארי כאן כדי להשאר, וטוב שכך. יש בו משהו שאין באף זמר אחר במוזיקה והוא מביא כל כך הרבה טוב, חשיבה על כל מילה ומילה שהוא שר ומוסיף קצת משמעות למוזיקה הישראלית. 

תגובות