מוזיקה בסוכה: הצ'יינסמוקרס ירימו את האווירה. צילום מסך מיוטיוב

מוזיקה בסוכה: הצ'יינסמוקרס ירימו את האווירה

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! הפעם בחרנו לארח את אחד הצמדים הכי מצליחים בעולם כרגע, עם אין ספור להיטים ומוזיקה טובה הם יהפכו את הסוכה שלנו למסיבה אחת גדולה

פריצת הדרך של צמד הצ'יינסמוקרס הייתה בשנת 2014 כשהוציאו את הסינגל "#Selfie" שהפך ללהיט ענק וצבר מעל לחצי מיליארד צפיות (!!!). הצמד מורכב משני דיג'יים מצליחים מניו יורק, אלכס פאל ודרו טגארט שבנוסף להיותו דיג'יימצליח גם מבצע הרבה מאוד מהשירים שלהם. השניים התברגו בראש אמני המוזיקה האלקטרונית שהולכת והופכת ליותר ויותר פופולארית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאז 2014 ועד היום הצמד לא הפסיק לעבוד, הם שיחררו המון שירים אהובים שכולנו מכירים כמו "Don't let me down", "Closer", "Paris"  ועוד רבים. בנוסף, השניים מופיעים בכל רחבי העולם ואפילו ביקרו לאחרונה בישראל בקיץ האחרון בלייב פארק ראשון לציון בפעם שנייה,שנה בלבד לאחר הופעתם הראשונה כאן בארץ שהצליחה מאוד. אנחנו בטוחים שגם בסוכה שלנו הם יצליחו לשחזר את ההרגשה הכיפית שהייתה לנו בהופעות שלהם.

זו הייתה שנה מלאה בדברים חדשים עבור הצ'יינסמוקרס. בשנה האחרונה הוציאו מיני אלבום שנקרא "Sick boy". בדיוק כמו השם, באלבום נמצא גם השיר המדובר שהפך ללהיט ענק בעיקר בגלל המסר החשוב שהוא מעביר. מעבר לאלבום החדש הם הוציאו גם מספר שירים חדשים שלא לקחו חלק באלבום והם ממשיכים להוציא עוד ועוד שירים.

 

למרות שחברי הצמד הוא לא ישראלים דווקא השילוב ביניהם לבין החג האהוב שלנו, חג סוכות, יכול להיות שילוב הרבה יותר ממושלם, רק תדמיינו את זה: לשבת בסוכה תחת כיפת השמיים וליהנות ממוזיקה טובה וכיפית.הם אפילו הוציאו שיר חדש ביום כיפור האחרון אז אם כבר הם גם יוכלו לפצות אותנו על כך ששמענו אותו באיחור. מה יכול להיות יותר טוב מזה?

תגובות