ביקורת הופעה: "ריגש ועשה שמח בו זמנית". צילום: באדיבות יחסי ציבור

ביקורת הופעה: "ריגש ועשה שמח בו זמנית"

ביום חמישי האחרון היינו בהופעת הבכורה המטורפת של האלבום הראשון של הזמר הצעיר - מוטי טקה. מה חשבנו עליה? ומה היה למוטי טקה לספר לנו על ההופעה והאלבום החדש

מוטי טקה, רק בן 21 וכבר שיחרר את אלבומו הראשון שנקרא "בלבלה" הופיע על הבמה בהופעת בכורה עם האלבום האלבום, ועשה לנו "בום בום" בלב! טקה הפך להיות כוכב ענק במוזיקה המקומית בתוך שנה בלבד, עם להיטים גדולים שנכנסו לכל בית בישראל. הלהיטים המדוברים הם כמובן "בלבלה" אוהבת אותי" "טוקור" ועוד...

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

רגע לפני ההופעה שוחחנו עם טקה והוא אמר לנו כי "העבודה על האלבום הראשון הייתה לא קלה, עובדים יום ולילה, הופעות.. בין לבין מקליטים, ועושים את זה על הצד הטוב ביותר". כאשר התחילה ההופעה הוא עלה על הבמה עם מלא אנרגיות, ופתח את המופע עם השיר"חשבתי שניפגש ו "אוהבת אותי", שהפתיע אותנו במיוחד כי אלה שירים מדהימים שלאו דווקא מתאימים לפתיחת מופע. אחר כך המשיך טקה והרים את הקהל בדיוק כמו שרק הוא יודע עם השירים"בא לי לרקוד", "שמפניה", "בום בום","היגיון", "גונבת לי את השמיכה","כמה רע לי" ו "גול בדקה ה90".

כאשר ראינו את טקה על הבמה הבנו את מה שהוא אמר לנו בבירור שהוא רוצה להמשיך לעבוד בתעשייה, ושאיפתו היא ללא ספק להתקדם לאלבום השני, השלישי והרביעי ולעלות על הבנות הכי גדולות בישראל. ההופעה היא הגשמת חלום של טקה הצעיר ובהחלט רואים את ההתרגשות הרבה.

אחר כך, הפתיע אותנו מוטי עם אורחים מיוחדים! הוא הזמין לבמה את קטריקס ודורון הם שרו את השיר המשותף שהוציאו יחד, "מה לי ולך?", וכל הקהל עמד על הרגליים! לאחר מכן נשארו קטריקס ודורון לבד על הבמה ושרו את השיר שלהם "חופשייה", טקה חזר לבמה, קטריקס ודורון ירדו. אך מי שנוספה לבמה זו שרית אביטן, שריגשה אותנו מאוד עם השיר "קשר רציני".

 

לאחר עליית האורחים טקה ממשיך להפציץ על הבמה עם השירים "בלבלה", "התאהבתי בקצינה", "פאפא", טקה הפתיע אותנו בקאבר לשיר שבכלל לא בז'אנר המוזיקלי שלו, השיר של חנן בן ארי "אמא אם הייתי יכול", הוא הגיש את השיר בצורה מדהימה ונעימה לאוזן, אנחנו רוצים דואט של השניים! לאחר הקאבר המרגש המשיך טקה עם השירים "ילד טוב" ולסיום עם השיר "רק בזכרונות".

טקה מוסר לכל הקהל בחוץ: "כן, תעשו את מה שאתם אוהבים על הצד הטוב ביותר, אל תפחדו להגשים את החלומות שלכם, כי אם אתם עושים משהו ואתם מאמינים בו, הוא שלכם, גם אם תפלו כמה פעמים, אף אחד לא יקח לכם את החלום". אנחנו מבינים את דבריו במה שטקה אומר, ההופעה הייתה מפתיעה וכיפית במיוחד. הוא ריגש אך גם ידע מתי לעשות שמח ו"חפלה". הראה לנו מי הוא באמת, ולמה הוא מסוגל! הוא בהחלט עשה את ההופעה על הצד הטוב ביותר, וראו שהוא התרגש בקטע טוב כמובן. בכל זאת, הגשים חלום ענק!

תגובות