הקול נשאר במשפחה: הלהקות שחבריהן הם אחים. צילום מסך מיוטיוב

הקול נשאר במשפחה: הלהקות שחבריהן הם אחים

הייתם מצליחים לדמיין את עצמכם מקימים להקה ביחד עם אחים שלכם? אז למי שזה נראה אפשרי, וגם למי שקצת פחות- הנה כמה מהלהקות שחבריהן הם אחים

הם תמיד היו שם, גדלנו איתם, רבנו והשלמנו דקה אחריי, האחים והאחיות תמיד היו איתנו ברגעים הכי טובים והכי גרועים בחיים שלנו ומערכת היחסים איתם היא אחת ממערכות היחסים הכי חשובות בחיים שלנו. קשר בין אחים הוא מיוחד בעיקר כי הם תמיד יהיו האנשים שיכירו אותנו הכי טוב בעולם ויתמכו בנו בכל מצב. יש כאלה שלקחו את אהבת האחים צעד אחד קדימה והחליטו גם לפתוח איתם בקריירה מוזיקלית ולהקים להקה אספנו לכם חמישה כאלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

R5

בלהקה הראשונה בראשימה שלנו יש חמישה חברים. חבריה הם ארבעה אחים, הראשון הוא רוס לינץ' שאולי מוכר לכם כשחקן בשלל סרטים וסדרות ואף הפך לאחד הכוכבים הבולטים של ערוץ דיסני לאחר שכיכב בסדרה "אוסטין ואלי", אליו מצטרפים רייקר לינץ' ורוקי לינץ' והבת היחידה בחבורה ריידל לינץ'. האחים צרפו אליהם את אלינגטון ראטליף שהוא היחיד שלא שייך למשפחת לינץ'. הלהקה הוקמה  בשנת 2009 ולצערנו בשנה האחרונה החליטו חברי הלהקה לקחת הפסקה ולהתמקד בקריירה האישית של כל אחד מהם. בין השירים שלהם תוכלו למצוא שירים מוכרים ואהובים מאוד כמו "can't forget about you"  ו "smile".

 

הפרויקט של רביבו

הלהקה הוקמה על ידי רביב בן מנחם בשנת 2012,ונקראה על שמו. יחד עם אחיו, ניר בן מנחם וחברם הקרוב אלירן צור רביב הגשים את חלומו ויחד השלושה עיבדו מחדש גרסאות לשירים נוסטלגיים של הזמר המזרחי משנות השבעים והשמונים. אלבומם אף זכה בתואר של "אלבום זהב" כשמכר יותר מ30,000 עותקים! שיריהם זכו למליוני צפיות ביוטיוב והם נחשבים לאחד ההרכבים הבולטים ביותר בזמר המזרחי בארץ.

 

Jackson 5

חמשת הג׳קסונים הייתה להקה שמשלבת פופ R&B ודיסקו מאוד מצליחה ושמה כנראה מוכר לכם בעקבות שמו של הסולן המצליח הלא הוא מייקל ג'קסון שנחשב לאחד הזמרים המצליחים ביותר בכל הזמנים והפך לאגדה בקרב  אוהבי מוזיקת הפופ. לפני שמליוני אנשים הכירו את שיריו וקיבלו השראה מאופיו השנה והמיוחד הוא היה חבר בלהקה יחד עם חמשת אחיו תחילה היו בה שלושה אחים וכשנה לאחר מכן הצטרפו ללהקה גם שני האחים הקטנים. למרות הצלחתו של מייקל כסולן הוא נשאר בלהקה ויחד עם אחיו עזב אותה רק בשנת 1984.  הלהקה זכתה להצלחה מסחררת ועד היום נחשבת ללהקת הדיסקו המצליחה בעולם, כשלוש שנים לאחר מותו של סולן הלהקה החליטו רביעית האחרים שנותרה להתאחד לסיבוב הופעות קצר שנחל הצלחה.

 

האחים ג'ונאס

הלהקה "האחים ג'ונאס" נחשבת לאחת מלהקות הבנים האמריקאיות המצליחות ביותר בכל הזמנים. אמריקה ידועה בזכות להקות הבנים המצליחות שלה ובעשור הקודם מי שתפסו את המבצת הזו היו שלושת האחים קווין ג'ו וניק. השלושה אף השתתפו בסרט דיסני המצליח "קאמפ רוק" יחד עם דמי לובאטו שזכה להצלחה מסחררת. לאחר פירוק הלהקה ניק יצא בקריירת סולו מצליחה ובשנים האחרונות שיחרר אין ספור להיטים.

 

Cimorelli

'סימורלי' היא להקת בנות אמריקאית והחברות בה הן שש בנות שכולן בעצם כולן אחיות ושם המשפחה שלהן הוא סימורלי. חברות הלהקה התחילו להופיע בשנת 2007 כחמישית נגניות ומאוחר יותר הצטרפה האחות השישית שהייתה צעירה מידי בתחילת הדרך. שנתיים לאחר מכן העלו את הקאבר הראשון שלהן ליוטיוב שזכה לעשרות אלפי צפיות במהרה. מאוחר יותר כתבו חומרים משלהן ואף הוציאו אלבום.

 
 
תגובות