מרגש: חבר להקת BTS בוכה על הבמה. צילום מסך מיוטיוב

מרגש: חבר להקת BTS בוכה על הבמה

להקת הבנים BTS החזירה את סגנון הקיי- פופ לאופנה ולאחרונה הפכה לאחת הלהקות המצליחות ביותר בעולם ואם הכל כל כך טוב מה גרם לאחד מחברי הלהקה לפרוץ בבכי על הבמה?

להקת הבנים הדרום - קוריאנית BTS היא הלהקה הכי מבטיחה בעולם. בשנים האחרונות קהל המעריצים של הלהקה חצה את גבולות דרום קוריאה ובזכות הרשתות החברתיות מפוזר בכל מקום בעולם. אין סיכוי שלא נתקלתם באחד השירים שלהם לאחרונה ואם לא בטוח תשמעו עליהם ממש בקרוב כי הם לגמרי בתחילת הדרך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הלהקה מורכבת משבעה בנים צעירים ששרים ונראים מעולה שזה בדיוק מה שכל להקת בנים צריכה כדי לכבוש את לבבותיהן של נערות בכל העולם. לאחרונה יצאה הלהקה לסיבוב הופעות מוצלח, אך שביקרו בעיר ניו - ג'רזי שמו לב המעריצים כי חבר הלהקה קים טאהיונג המכונה כ "V" בכה מעט בזמן שחברי הלהקה שרו את השיר "The Truth Untold".

חבר הלהקה אמנם ניסה להסתיר את הבכי אך בסירטונים שצילמו המעריצים מזוויות שונות ניתן לראות את הדמעות. מעריצי הלהקה תומכים ב "V" אך אינם יודעים למה בדיוק הוא בכה, חלקים משערים שהבכי הוא תוצאה של המילים המרגשות של השיר ואחרים סבורים כי שירת הקהל ריגשה אותו, ככה או ככה אנחנו לגמרי מאחלים לו את כל הטוב שאפשר ומקווים שהוא בכה אך ורק מסיבות טובות.

 
תגובות