נוגע ללב: השירים מהרגעים המשמעותיים בסדרות האהובות. צילום מסך מיוטיוב

נוגע ללב: השירים מהרגעים המשמעותיים בסדרות האהובות

כמעט בכל סדרה היה רגע משמעותי ששינה הכל וגרם לכולנו להחסיר פעימה, לרגעים כאלה מצורפים כמעט תמיד שירים שהופכים להיות חלק משמעותי ובלתי נפרד מהנעשה על המסך, אספנו לכם חמישה שירים שבטוח יזכירו לכם רגע משמעותי מסדרה מוכרת

שירים רבים מהווים חלק משמעותי ובלתי נפרד מסדרות הטלוויזיה שכולנו רואים בכל יום, הן תמיד מלוות את הדמויות ברקע ועוזרות לנו להתחבר למה שהדמות מרגישה או לסיטואציה שקורית על המסך. יש שירים שהושמעו ברגע כה משמעותי שבכל פעם שאנחנו שומעים אותם אנו נזכרים מיד באותה הסצנה. אספנו לכם חמישה שירים כאלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"Fix You"- גאליס

לפני כשנתיים עשרות אלפי המעריצים של סדרת הנוער "גאליס" נאלצו להיפרד ממנה אחריי שבע עונות מצליחות. כל צופה בסדרה יעיד כי רגע השיא המשמעותי ביותר בסדרה קרה בפרק הסיום של העונה השלישית בו החליט יונתן להקריב את עצמו כדי להציל תושבי גאליסיה ואת אביו שהפך לאבן כדי להציל אותו. לעומת סדרות לקהל בוגר סדרות לילדים ונוער אינן מתאפיינות בסופים עצובים בעקבות גילם הצעיר של הצופים ולכן אף אחד לא צפה את הסוף הכל כך עצוב הזה. האינטרנט התמלא בשניות בסרטוני תגובה מלאים בילדים בוכים (הוא מיצמץ בסוף) ובכל הסצנה האימוציונלית הזו לא הייתה אפילו מילה אחת וכולנו הקשבנו למילות השיר "Fix You" של להקת קולד פליי. זהו אחד השירים המרגשים ביותר שיצא לנו לשמוע ומילותיו התאימו בצורה מושלמת לסיטואציה ולחוסר האונים שחשה דני ושאר חבריו של יונתן ברגעים בו הבינו כי הם לא יראו אותו שוב. עד היום כשאנחנו מקשיבים לשיר אנו נזכרים בכל הדמיות האהובות עלינו בוכות ואז נזכרים שהוא היה חי כל הזמן ומתעודדים מעט.

 

"התנשאי לי"- השיר שלנו

אין אחד שלא החסיר פעימה בפרק הראשון של העונה 2 בסדרה המדהימה "השיר שלנו" בסצנה בה זוהר הציע לנינה נישואין על הגג של קניון עזריאלי יחד עם כל החברים הכי טובים שלהם. לאחר אין ספור עליות ומורדות שעברו על הזוג בעונות הקודמות סוף סוף הם חתמו את אהבתם עם חתונה והבטחה כי הם לא יפרדו וישברו לנו את הלב שוב. ברקע ניתן לשמוע את זוהר שר את השיר "התנשאי לי" ששר רגב הוד שהעצים את ההתרגשות הגדולה של כולנו מרגע השיא הזה. יכול להיות רגע יותר מדהים מזה?! אחרי שלוש שנים של זוגיות מצליחה, זוהר ונינה מתחתנים! זה לגמרי היה רגע בו התגשמו החלומות של כל צופה בסדרה ולא היה שיר שיכל להתאים יותר מזה. לא נשארה אף עין יבשה בקהל הצופים, עד היום השיר מושמע באין ספור חתונות ומרגש את כולם אבל בשביל הצופים האדוקים של הסדרה הוא תמיד יסמל את הרגע הזה שהם כל כך חיכו שיקרה.

 

 "Chasing Cars"- האנטומיה של גריי

כל מי שצופה בסדרה "האנטומיה של גריי" כבר יודע בדיוק על איזה רגע אנחנו מדברים. כותבי הסדרה שברו לנו את הלב אין ספור פעמים כשהרגו והעזיבו כל דמות שאהבנו (אזהרת ספוילר: בסוף העונה הקרובה גם ג'ו ואלכס יעזבו) ואחריי התרסקות המטוס בה מתו מארק ולקסי חשבנו שמפה זה לא יכול להתדרדר. עברו עוד שתי עונות  והגיע הרגע בו סוף סוף דרק התכוון לחזור הביתה אל מרדית ושני ילדיהם ולאחר שהציל את חייהם של ארבעה אנשים מתאונה אכזרית רכבו התנגש במשאית והוא מת. לאורך כל הגילוי כי הוא מת וההודעה למרדית' כי הוא מת מוות מוחי והיא צריכה להסכים לנתקו ממכשירי ההנשמה כמעט ולא נשמעו מילים כך שכולנו התמקדנו בשיר "Chsing cars" שמבצעת להקת הרוק "Snow Patrol". מילותיו של השיר מצמררות ומתארות בצורה המושלמת ביותר את כל מה שדרק היה אומר למרדית' לו רק יכל. אם צפייה בדרק מת מול עיני אשתו לא הייתה מספיק מצמררת ברגעים האחרונים של הפרק אנו מגלים כי היא הייתה בהריון עם ילדה שלא הספיקה להכיר את אבא שלה, אם השיר הזה לא גורם לכם לבכות אנחנו לא יודעים מה יגרום.

 

"איך אפשר שלא"- או בוי

כולנו היינו מופתעים ומאוכזבים מאוד מההודעה הדרמטית והמפתיעה שבושרה לצופי הסדרה "או בוי" לפני כבר כמעט שנתיים, בינואר 2017, כאשר בעקבות סכסוך על זכויות היוצרים בית המשפט החליט לעצור את שידוריה של הסדרה. למרות שיוצריה לא הספיקו לשדר אפילו עונה מלאה היא נכנסה לכולנו ללב במהרה, לכן שמחנו לשמוע כי הסדרה סוף סוף תחזור למסכים ותשודר בכל חברות הטלוויזיה! לכבוד זה, בואו נחזור קצת אחורה לפרקים שכבר שודרו וניזכר בשיר ובסצנה הבלתי נשכחים בסדרה. כמובן שאנחנו מדברים על הנשיקה המרגשת של תום ועלמה על החוף היום אחרי הנבואה של מג׳דרה! וברקע, הושמע השיר "איך אפשר שלא" של ג׳יין בורדו שמרגש אותנו בכל סיטואציה ובציטואציה הזו בפרט, אין ספק שצופי הסדרה ימשיכו להיזכר ברגע הזה בכל פעם שהשיר ייתנגן.

 
 

"Tell Me If You Wanna Go Home"- החממה

כולנו חיכינו בכל יום לסדרה המדהימה "החממה" שלפני כשנה אף שודרה בגירסה מחודשת בנטפליקס. בכל פרק ובכל עונה, חיכתה לנו הפתעה שהשאירה את כולנו בשוק, אבל רגע השיא המשמעותי ביותר היה בפרק האחרון של העונה השלישית.במשך שלוש עונות צפינו במאבקים של אלה לי ודניאל בזאב, אבל ממש לא ציפינו שבמהלך אחד מהם דניאל יפול מממגדל השיגור כשהוא מנסה להציל את חייה של אלה-לי ושל כל הארץ, הוא הצליח במשימתו ובכל זאת עלתה אלה-לי לחללית מלאה בפצצות. כולנו היינו בטוחים שהשניים מתים והפכנו עצובים עד שבסצנה האחרונה, לואיס חילק את התעודות לכל התלמידים ואז הקריא את שמותיהם וכולנו נוכחנו לגלות כי הם חיים! זה היה רגע מרגש שאף צופה לא ישכח. במהלך הסיום המרגש של הסדרה וחזרתם של השניים התנגן השיר "Tell me if you wanna go home" שמילותיו עזרו לסכם בצורה הטובה ביותר את עלילות הסדרה.

 
 
תגובות