סיכומוזיקלי: ההפתעה של סטטיק ובן אל . צילום: משה נחמוביץ

סיכומוזיקלי: ההפתעה של סטטיק ובן אל

התרוצצתם כל השבוע בין ארוחת חג ועל האש לבילוי בים עם חברים ולא היה לכם זמן להתעדכן בכל הסינגלים החדשים שיצאו? בשביל זה אנחנו כאן! והפעם - מריה דומרק בקאבר ראשון מאז יציאתה מבית "האח הגדול", מוטי טקה ממשיך אל עבר אלבום הבכורה ואליעד נחום ממיס אותנו בספרדי

אם חשבתם שהחגים יעצרו אותנו, טעות בידיכם! גם הפעם אספנו לכם את כל הסינגלים והקאברים שיצאו בשבוע האחרון שמשכו את תשומת הלב שלנו ולא יכולנו להישאר אדישים אליהם. 
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מושיקו מור - "מחפש אותך בנרות"

קצת אחרי ששבר את הרשת עם השיר ״רגל על הגז״ שצבר במהרה שני מיליון צפיות, הוציא מור סינגל נוסף בשם "מחפש אותך בנרות", אותו כתב ביחד עם מור בן יאיר שגם הפיק אותו מוזיקלית. בדומה לסינגל הקודם של מור, גם הפעם השיר החדש מסתמן  כאחד הסינגלים המיוחדים והמרגשים שנשמע בזמן הקרוב. השיר כתוב ומבוצע היטב.  הדבר היחידי בשיר במעט ביאס אותנו הייתה העובדה שהבתים השקטים התחלפו לפזמון מלא סלסולים שהזכיר לנו במעט את "רגל הגז".

דומה לקודמו ★★★★

 

אופק המלאך - "ילד טוב" 

לאחר שהוציא יחד עם משה פרץ את הסינגל ״הלב שלך בממתינה״ שהפך לאחד סינגלים החמים של הקיץ, משחרר אופק המלאך את הסינגל ״ילד טוב״. כמו הסינגל של מושיקו מור גם הסינגל ״ילד טוב״ בהחלט מחזיר אותנו אחורה בזמן לסינגלים הקודמים של הזמר, כאילו כבר שמענו אותו בעבר. היינו שמחים לשמוע את הזמר מבצע שירים שקטים יותר, שעושים קצת יותר חסד עם הקול שלו ובהם יצדיק את שם הבמה שלו ויוכיח לכולנו שהוא לגמרי ״מלאך״!

קצת גיוון לא יזיק ★★★

 

מוטי טקה - "התאהבתי בקצינה"

השבוע הוציא טקה מספר סינגלים, כחלק מאלבום הבכורה שלו, וביניהם ״התאהבתי בקצינה שלי״. הסינגל, כפי שניתן להבין מהשם, מדבר על תקופת הצבא וההתמודדות עמה. תקופה שכל אחד מאיתנו (או לפחות רובנו) עתיד לעבור לאחר סיום הלימודים או עובר אותה כעת. בשיר נאמן טקה לסגנון הים-תיכוני שמאפיין את ברוב השירים שלו וכפי שכבר הספקנו להבין, לא צריך הרבה כדי להפוך שיר של מוטי טקה ללהיט. אם חיפשתם את השיר הישראלי של השנה, זה השיר המושלם בשבילכם!

אין יותר ישראלי מזה ★★★★★

 

 

שווה האזנה:

סטטיק ובן אל

השבוע החליט הצמד האהוב עלינו, סטטיק ובן אל, לארח במפתיע ובאופן ספונטני את סולן ההרכב המיתולוגי "אתניקס" - זאב נחמה. יחד ביצעו את השירים "BMW שחורה" ו"תותים" של הלהקה. כמובן שסטטיק לא יכל להישאר אדיש למאורע וכתב בית מיוחד לרגל הביצוע המשותף.

אליעד נחום

השבוע שחרר אליעד נחום גרסה חדשה ומיוחדת לשיר ״שמיים״ בשפה הספרדית, שנבחרה על ידי עוקבי חשבון האינסטגרם שלו לשפה הזוכה. רגע לפני ההופעה באמפי שוני בחודש הבא, שם יופיע עם השיר בגרסה הספרדית המלאה, בניגוד להופעותיו הקודמות שהן זכינו לשמוע רק חלק מהשיר בביצוע ספרדי/

מריה דומרק

ובהמשך לפינת הקאברים שלנו מראש השנה - הדוגמנית המפורסמת, יוצאת ״האח הגדול״ ואושיית האינסטגרם, מריה דומרק מוסיפה לעצמה טייטל נוסף - זמרת. פחות מחודש לאחר יציאתה מבית האח חשפה אותנו לכישרון השירה שלה והעלתה ליוטיוב קאבר לשיר ״Zombie" בצירוף קליפ מיוחד. אז מתי את משחררת סינגל משלך?

 
תגובות