מוזיקה בסוכה: טיילור סוויפט תרים הופעה. gettyimages

מוזיקה בסוכה: טיילור סוויפט תרים הופעה

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפיזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! היום בחרנו לארח את טיילור סוויפט שכבר מזמן ביססה את מקומה כאחת ממלכות הפופ הבלתי מעורערות ותהפוך את הסוכה שלנו להופעה הכי טובה בישראל

טיילור סוויפט היא אחת הזמרות עם שיאי המכירה הגבוהים ביותר בעולם. היא משחקת מפיקה שרה ואפילו מנגנת על ארבעה כלי נגינה שונים והכמויות הבלתי נגמרות של הכישרון שלה (וגם שתי החתולות שלה) לגמרי יעשו לנו המון שמח בסוכה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיילור סוויפט התחילה את דרכה כזמרת קאנטרי ורק לאחר לא מעט שנים החליטה לעבור לעולם הפופ והוכיחה שהיא יכולה לבצע את שני הסגנונות בצורה מושלמת. כולנו גדלנו על שיריה שסיפרו על האהבות הנכזבות שחוותה וגדלנו יחד איתה אל שירים נועזים יותר.

 

היא עשתה המון בשנה האחרונה, היא הוציאה אין ספור להיטים ואפילו אלבום חדש העונה לשם "Reputation" שזכה להצלחה מסחררת בעיקר בעקבות השוני הגדול שלו משאר האלבומים. אם עד עכשיו חשבתם על הזמרת כעדינה וחמודה האלבום הזה יוכיח לכם שיש בה יותר מזה, הוא מראה צד שונה ונועז יותר בסוויפט והיא לגמרי הפתיעה את כולם לטובה.

בחודש אפריל היא יצאה לסיבוב הופעות שנקרא על שם האלבום החדש אך סיכם את כל שנותיה בתעשיית המוזיקה והכיל את כל הלהיטים שלה מכל הזמנים. כמעט ולא היה שחקן או זמר מוכר שלא הלך לצפות בה בסבב הזה וגם מבקרי ההופעות הקשוחים ביותר החמיאו לה בקול גדול, מה שלגמרי גורם לנו לקנא בעובדה שהיא לא עברה לבקר גם אותנו בישראל.

 

ראיונות איתה הוכיחו כי מעבר לכישרון הגדול לסוויפט יש גם אופי כיפי והיא בטוח תשמור על מורל גבוהה לאורך כל השהייה בסוכה וזה מה שהכי חשוב, אולי על הדרך נוכל גם לחבר אותה לישראל ולגרום לה להביא את אחת ההופעות הבלתי נשכחות שלה לביקור קצר בישראל.

תגובות