חייב לקרות! הזמרים שחייבים לשתף פעולה. אינסטגרם

חייב לקרות! הזמרים שחייבים לשתף פעולה

זמרים רבים בוחרים לשתף פעולה ולהוציא שיר יחד, אבל יש רבים שמעולם לא הוציאו שיר יחד ואנחנו חושבים שלגמרי הגיע הזמן לעשות את זה!

בשנים האחרונות שיתופי פעולה בין זמרים הופכים ליותר ויותר שכיחים. הספקנו לשמוע כבר לא מעט שיתופי פעולה מיוחדים ומגוונים אך עדיין יש זמרים רבים שנרצה לשמוע אותם משתפים פעולה ויוצרים יחד שיר חדש, אספנו לכם את הזמרים שפשוט חייבים לשתף פעולה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ג׳סטין ביבר ומרטין גריקס

לאחר שיתוף פעולה מדהים של ביבר עם דיוויד גואטה בשיר ״2U" ועם הדיג׳י חאלד בשיר "No Brainer" שיצא לפני כחודשיים, הגיע הזמן לשיתוף פעולה נוסף. והפעם עם לא אחר מאשר הדיג׳י הטוב בעולם והמוזיקאי המוכשר- מרטין גריקס, השניים הופיעו על הבמות הגדולות בעולם למרות גילם הצעיר (22 ו24) וכבשו יעדים שכל ותיק בתחום יכול רק לחלום עליהם. שיתוף פעולה של השניים ייצור שילוב של מוזיקת הפופ של ביבר עם המוזיקה האלקטרונית של גריקס ושילוב כזה כבר הוכיח את עצמו כמוצלח אין ספר פעמים ככה שאנחנו בטוחים שהוא יעבוד גם הפעם.

 

שון מנדס ואד שירן

זמרי הפופ הצעירים שון מנדס ואד שירן כבשו גם הם יעדים רבים, הם שברו את הרשת כשהוציאו אין ספור להיטים מצליחים וצברו מאות מיליוני צפיות ברשתות החברתיות. כל אחד מהם כבש לנו את הלב בדרכו שלו ושיתוף פעולה של השניים בשיר שקט וממיס לבבות הוא כל מה שכל אישה בעולם מייחלת לו. כפי שאנו יודעים וזוכרים השניים כבר עבדו ביחד בעבר על שיר באלבומו האחרון של מנדס - "Fallin All In You", שיר זה נכתב במשותף על ידי השניים אך רק מנדס שר, אנחנו רוצים דואט לשיר המושלם הזה עכשיו! עד אז נסתפק בהופעה משותפת שלהם ללהיט הענק של מנדס "Mercy".

 

קארדי בי ואריאנה גרנדה

שתי הזמרות האהובות הוציאו בשנה האחרון לא מעט סינגלים שמהר מאוד הפכו ללהיטים מוכרים. אלה שנכנסו לפלייליסט שלנו מהרגע הראשון ולא יצאו משם. בנוסף, השתיים שיתפו פעולה עם מלכת הראפ הידועה ניקי מינאג׳ לאחרונה, שיתוף הפעולה הבולט של קארדי בי ומינאג׳ היה בשיר ״Motorsports״ עם להקת הראפ מיגוס, ואילו  אריאנה גרנדה שזכתה לכמה שיתופי פעולה מפתיעים עם ניקי וביניהם השירים ״bang bang" ו-״bed" שיצא לפני כחודשיים, כך שזהו לא שיתוף הפעולה הראשון שלה עם ראפרית (ואנחנו מקווים שגם לא האחרון!). ביחד קארדי בי וגרנדה יוצרות שילוב נפלא של מוזיקת פופ קצבית עם מוזיקת הראפ שהפכה ליותר ויותר פופולארית בשנים האחרונות.

 

דמי לובאטו וסלינה גומז

זהו שיתוף הפעולה המושלם בין שתי הזמרות שהחלו את דרכן יחד בסרטי וסדרות דיסני. צעדייהן הראשונים של השתיים בתעשיית הבידור היו כשכיכבו יחד בסרט הפופולארי "תכנית להגנת נסיכות", מאז כל אחת יצאה לדרך משלה ובסופו של דבר שתיהן בחרו להתמקד בקריירת השירה. לאחר שצפינו בסרט המשותף של השתיים וראינו את הכימיה המעולה בינהן אנחנו יכולים להגיד בביטחון ששיתוף פעולה שלהן ייצור את אחד הלהיטים הגדולים והמוצלחים ביותר בשנים האחרונות.

 

לאלי אספוסיטו ומאלומה

בשונה מזמרי הפופ והראפ שהבאנו לכם עד עכשיו החלטנו לסגור את הרשימה עם שני זמרים לטינים שכולנו מכירים ואוהבים. הזמרת הארגנטינאית לאלי אספוסיטו שביקרה כבר מספר פעמים בישראל והזמר הקולומביאני הכובש מאלומה שגם הוא ביקר אותנו לאחרונה. שני הזמרים האלה עומדים בחזית המוזיקה הלטינית שנהיית יותר ויותר פופולארית בשנים האחרונות ושילוב בינהם ייצור חגיגה כיפית שגם מי שלא אוהב מוזיקה לטינית יהנה להקשיב לה.

 
תגובות