שיתוף פעולה חדש? מעריצי להקת BTS מעלים השערות. צילום מסך מיוטיוב

שיתוף פעולה חדש? מעריצי להקת BTS מעלים השערות

בזמן שלהקת BTS כובשת שיאים בכל רחבי העולם מעריצות הלהקה כבר משערות מה יהיה הלהיט הבא והניחושים אומרים כי מדובר בלא אחר מאשר שיתוף פעולה עם האחד והיחיד דדי ינקי

לאחר ששברה את שיא הצפיות הגבוהה ביותר לקליפ מוזיקלי ועקפו את טיילור סוויפט עם שירם "Idol" להקת BTS ממשיכים לעשות כותרות ולשגע את המעריצים שלהם, סליחה, בעיקר את המעריצות! הן קוראות לעצמן BTS Army ועוקבות אחרי שבעת בני הלהקה בעקביות רבה, חלק ממה שהן עושות זה גם לראות מי מהמוזיקאים הבינלאומיים עושה לייקים בטוויטר לציוצים של חשבון הלהקה ומי עשה לייק הפעם? האחד והיחיד דדי ינקי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בעקבות הלייקים של ינקי לציוצים של הלהקה המדוברת המעריצות בטירוף מוחלט ובטוחות בעצמן שזהו שיתוף הפעולה הבא של הלהקה. ז'אנר הלהקה הוא קיי פופ - פופ קוריאני שמזוהה בתסרוקות משונות וצבעים ייחודים בשיער, מוזיקה אלקטורית משולבת עם פופ ערוך במיוחד ובקליפים גם בגדים יחודיים שמשתלבים עם צבעי השיער המיוחדים. לעומת הלהקה ינקי בכלל מתעסק במוזיקה לטינית ורגאטון והיה חלק מהלהיט הענק ששבר כל שיא אפשרי (חוץ משיא הצפיות ביוטיוב כמובן ששייך לBTS) ואנחנו כמובן מדברים על השיר "Despacito".

זו לא הפעם הראשונה שמוזיקאי עושה לחשבון הלהקה לייק לציוצים ובסוף מתברר שזהו שיתוף פעולה. לפני שניקי מינאז' השתתפה בקליפ של חברי הלהקה לשירם "Idol" היא גם עשתה להם לייקים מה שבסוף התברר כשיתוף פעולה. אם הלייקים של ינקי מרמזים על שיתוף פעולה מי אנחנו שנתנגד? שיתוף פעולה כזה יכול להיות מטורף, חדשני ובעיקר מוזר אבל בקטע טוב. לא יכולים לחכות לדעת אם זה אמיתי!

 

תגיות
bts
תגובות