OMG: ליטל מיקס וסלינה גומז משתפות פעולה?. אינסטגרם

OMG: ליטל מיקס וסלינה גומז משתפות פעולה?

להקת ליטל מיקס לא מפסיקה לעבוד על חומרים וחברת הלהקה ג'סי נלסון מספרת על הרצון שלה שהלהקה תעבוד עם סלינה גומז על שיר, האם זה יקרה? הלוואי!

בעוד האלבום החמישי שלהן שובר שיאים, חברות להקת ליטל מיקס (ג׳סי נלסון, לי או פינוק, ג׳ייד ת׳ירלוול ופרי אדוארדס), לא עוצרות לרגע וחושבות על המשך הקריירה שלהן בזמן שעובדות על עובדות שירים חדשים. בראיון מיוחד לעיתון "דיילי סטאר" חברת הלהקה ג'סי נלסון מספרת על ההערכה הרבה שלה לזמרת סלינה גומז, ולמסר שהיא מעבירה לעוקבייה באינסטגרם והשפעתה על בנות צעירות, אבל זה לא השיא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היא גם הוסיפה על הרצון שלה שהלהקה תעבוד על שיר בשיתוף פעולה עם גומז, ואנחנו חושבים שזה רעיון מדהים! שיתוף הפעולה האחרון של גומז זכה להצלחה רבה ("Taki Taki" בשיתוף פעולה עם דיי-ג'יי סנייק, קארדי בי ואוזונה), בדיוק כמו שיתוף הפעולה האחרון של הלהקה ליטל מיקס ("Woman Like Me" עם ניקי מינאז') ואין ספק ששיתוף פעולה של הלהקה עם גומז יכול להיות מצליח ובעיקר אייקוני.

 

כפי שאנו יודעים, בספטמבר האחרון גומז החליטה לקחת עוד הפסקה מהרשתות החברתיות לאחר התמותטות נפשית שחוותה. לאחר שטיפלה בעצמה גומז מרגישה טוב יותר אך עדיין לא מוכנה נפשית לחזור למוזיקה. נקווה שתחזור לעשות מוזיקה בקרוב, ובעיקר שיתוף פעולה עם ליטל מיקס שאנחנו מחכים לו בקוצר רוח!

 

תגובות