חוזר לטופ 5: אלבומה האחרון של טיילור סוויפט הפתיע. gettyimages

חוזר לטופ 5: אלבומה האחרון של טיילור סוויפט הפתיע

אלבומה האחרון של טיילור סוויפט "Reputation" שיצא לפני שנה וחודשיים שבר שיאים רבים ברגע יציאתו. ועכשיו - שנה וחודשיים אחריי הוא חוזר לחמישייה הפותחת באייטיונס. וזוהי הסיבה המיוחדת והמפתיעה

לאורך הקריירה המוזיקלית של טיילור סוויפט הוציאה הזמרת חמישה אלבומים שהגיעו להישגים רבים ומרשימים בתעשיית המוזיקה העולמית, ממוזיקת קאנטרי היא הפכה לזמרת פופ עם שירים בועטים ועוצמתיים. מהפך של 180 מעלות. לפני כשנה וחודשיים שיחררה סוויפט את אלבומה השישי - "Reputation". ברגע יציאתו הגיע למקומות מאוד יפים בהשמעות בעולם, וכמו כל אלבום לאורך השנה ירד ברשימה עד השבוע האחרון!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתמול (ב') התפרסם בנטפליקס סרט תיעודי של ההופעה במלואה של סיבוב ההופעות האחרון של סוויפט ברחבי העולם. מדובר בהופעה המצולמת והמדוברת של סוויפט. הסרט הגיע למליוני צפיות בדקות בודדות ונהייה הציוץ הפופולארי בטוויטר. כפי שכבר ציינו, אלבומה המדובר של הזמרת יצא לפני שנה וחודשיים. אך ההופעה שעלתה לנטפליקס גרמה לו לקפוץ ברשימת ההורדות באייטיונס האמריקאי ולהגיע למקום הרביעי! ביממה אחת.

צילום מסך מהאייטיונס האמריקאי
צילום מסך מהאייטיונס האמריקאי © צילום מסך
 

הישג מרשים לסוויפט, אלבום זה הוציא להיטים רבים כמו "Look What You Made Me Do", השיר המשותף של סוויפט, אד שירן והראפר פיוצ'ר - "End Game" ועוד... האלבום המדובר כלל שירים מאוד שונים מהסגנון איתו התחילה סוויפט והציג צד מיוחד ושונה בזמרת. מאוד הופעתנו מהחזרה של האלבום לעשירייה הפותחת ואנו מתרגשים כמעט כמו סוויפט עצמה.

 

תגובות