בחר נכון? לירן דנינו בסינגל חדש. צילום: יותם ירקוני ותומר ירוחם

בחר נכון? לירן דנינו בסינגל חדש

מסתמן כי לירן דנינו, הזמר האהוב, בוחר בחירה מובנית מאליה, ויוצר תסיסה בקרב המאזינים ההדוקים. עכשיו, יוצא בסינגל חדש ומטביע את חותמו כמצהיר את סגנונו המוזיקלי החדש. כנסו לשמוע

לאחר ההצלחה הגדולה של הלהיט "יש ימים" שחצה את ה-11 מיליון צפיות ביוטיוב ואף הגיע למקום הראשון במצעד גלגל"צ, מוציא לירן סינגל חדש: "משאירים לאחרים". דנינו ממשיך בקו איתו בחר לייצר בתקופה האחרונה, ומוציא שיר רגוע בסגנון ים תיכוני, אפילו טיפה כבד מידי אם אתם שואלים אותנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר, שנכתב, הולחן, והופק מוזיקלית על ידי תמר יהלומי ויונתן קלימי, מגדיר את הכיוון המוזיקלי המוחלט שדנינו בחר בו - המוזיקה הים תיכונית. דנינו, כמו קודמים בתחום, הבין את הדנ"א המוזיקלי והמוצלח שסוחף את רוב החברה הישראלית, ומבקש לכבוש את השומעים עם סלסולים שמזכירים במקצת את הקולגות המוזיקליים, ביניהם זמר השנה שלכם - עומר אדם.

youtube
 

השיר מחזיק בכבדות מסויימת, והקול של דנינו מלווה בצלילים אוריינטליים שנותנים לו מסגרת ברורה. לעומת הלהיט הקודם והמוצלח "יש ימים", ששמר על קצביות מסויימת שהעניקה לו תחושה קלילה, הסינגל החדש נכנס ומתעכל בצורה שקטה ומסיבית, ולא בהכרח יתאים לכל אוזן. נדמה כי דנינו מתקדם לעבר קהל יעד ספציפי ומסמן מטרה מסויימת ומוגדרת.

השינוי הניכר בסיגנונו המוזיקלי של הזמר, והבחירה הברורה וההצהרתית שלו בכיוון ים תיכוני, יוצרת הסתייגויות מצד אחד, והתלהבות ותמיכה מהצד השני. רוב התגובות הנלוות לסינגלים האחרונים, מעלות את השאלה המתבקשת האם הזמר האהוב בחר בכיוון הנכון, או שמא עשה טעות שתעלה לו בהפסד רציני של מאזינים, שהעדיפו את סגנונו הקודם. בינתיים, אפשר להנות מהסינגל החדש שיצא, ולהסכים שדנינו מחזיק באחד הקולות המיוחדים במדינה. תהנו. 

 
תגיות
תגובות