טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של וואן דיירקשן. יוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של וואן דיירקשן

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של וואן דיירקשן

וואן דיירקשן זכורה לכולנו כלהקה שכבשה את העולם בענק לפני שנים. הודעת ההפסקה שלהם שברה את ליבם של מאות אלפי מעריצים ברחבי העולם, וקריירת הסולו שכל אחד מחברי הלהקה סיפק לנו מדהימה כל אחת בפני עצמה. חמישיית הבנים שלא יצאו לנו מהלב שחררו אלבומים ענקים בעולם המוזיקה ושיריהם נשמעו בכל מקום אפשרי. אמנם כרגע איחוד לא נראה באופק אך קבלו את חמשת השירים האהובים עלינו של הלהקה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

What Makes You Beautiful

אי אפשר להזכיר את הלהקה האהובה בלי לשים את השיר הזה בראש הרשימה, נכון? השיר הזה שיגע את היוטיוב והוא השיר המצליח ביותר של הלהקה, עם מעל למיליארד צפיות לקליפ המקסים. אנחנו אוהבים במיוחד את השיר הזה כי הוא שיר רומנטי וקליל שנכנס לנו מהר ללב ומשאיר שם טעם טוב, שמחה וקופצניות לשיר הבא.

 

Drag Me Down

אמנם השיר הזה יצא רק לאחר שחבר הלהקה האהוב זאין מאליק פרש והודיע על עזיבתו, אבל השיר הזה ממכר ואהוב בדיוק כמו כל שיר אחר של הלהקה. מה שאהבנו בו זה הזרימה של השיר, הוא זורם ונמשך ולא נתקע ומשעמם. השילוב של קולות הבנים בהחלט עושה את זה, אבל פייר? הקול של זאין ברקע חסר לנו בכל הטוב הזה.

 

Kiss You

שיר קופצני ומקסים במיוחד שמזכיר לנו נשכחות. השיר הוא בין שיריה הראשונים של הלהקה כלהקה מאוחדת, והקליפ המתוק שלו ששוחרר בשלהי 2013 מקסים אותנו בכל צפייה. ההתמכרות שלנו לשיר הזה מטורפת, ולראות את חבורת הבנים הצעירים בתחילת דרכם מרגש אותנו מאוד. השיר מסמל את הדרך שעוד יעברו ביחד בין שירי אהבה ושירי נוסטלגיה, ואת החברות האגדית שהתחילה להתפתח ממש כאן בקליפ הזה.

 

Story of my life

בשיר הצלחתה של הלהקה הם שחררו שיר מרגש ואישי במיוחד, עם קליפ מדהים שמצליח להעביר את המסר בדרך יצירתית ומקסימה. הבנים לוקחים אותנו אל השורשים שלהם, ומציגים תמונות ילדות ברגעים חיים וממשיים, וכמובן שהשיר המרגש לא משאיר את עינינו יבשות. אנחנו אוהבים את השיר הזה במיוחד כי הוא יותר מרגש ועדין משאר שירי הלהקה בדרך כלל, וקצת רענון עדין מביא רק טוב.

 

History

שיר נוסטלגי במיוחד לסגור איתו כזו רשימת טופ 5. השיר הזה מסכם את כל הדרך של הלהקה בקליפ עוצמתי אחד, שסוחט דמעות מכל מעריצ/ה שקיימים. אמנם הוא יצא רק אחרי ההודעה על הפסקת הפעילות הזמנית, אך הקליפ מראה כל רגע ורגע מהיסטוריית הלהקה: מההתחלה שהודיעו על הקמת הלהקה ועד הפרידה – כשכל אחד מהם פונה לכיוון אחר בסוף הקליפ. נקווה שהם יחזרו לכיוון אחד - בדיוק כמו שאנחנו אוהבים אותם. הקליפ מלא בנוסטלגיות, אהבה והערכה לכל מי שעזר ללהקה המדהימה לסלול את דרכה - החל מסיימון, המלהק, ועד המעריצים והמעריצות שתמכו בהם בכל רגע ורגע.

 

 

תגובות