Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על זאין מאליק. אינסטגרם

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על זאין מאליק

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע זאין מאליק

זאין מאליק האהוב נכנס לחיינו אי שם בשנת 2010, יחד עם ארבעת חבריו הנוספים ללהקה המצליחה "וואן דיירקשן", ששברה שיאים בכל רחבי העולם וכבשה לבבות של מיליוני מעריצים. עם זאת, בשנת 2015 הודיע הזמר בעמוד הפייסבוק של הלהקה כי הוא החליט שלא להמשיך לקחת חלק בלהקה. ההודעה הזו שברה לחלק גדול מאיתנו את הלב - שהתאחה חזרה מיד, בעקבות קריירת הסולו המצליחה לא פחות בה פרץ מאליק. מאליק נחשב היום לאחד המוזיקאים המוערכים והמצליחים ביותר בעולם; ואתמול (ש') הוא אף חגג את יום הולדתו ה-26! במיוחד בשביל המאורע, אספנו לכם מספר עובדות על הזמר שיפילו לכם את הלסת.

עוד בערוץ המוסיקה של פרוגי:

היה אמור להשתתף באקס פקטור עונה קודם

אם לא ידעתם, הלהקה "וואן דיירקשן" נולדה בזכות תכנית הריאליטי הבריטית אקס פקטור בשנת 2010 - כאשר כל אחד מחברי הלהקה הגיע לבצע אודישן בנפרד, ובשלב מחנה האימונים הוחלט בהפקה להרכיב מחמישה הטאלנטים הצעירים להקה אחת. אמנם, מסתבר כי מאליק נרשם לתכנית כבר בשנת 2009, אך פחד מדי לגשת לאודישן באותה השנה. בסופו של דבר, כפי שכולנו כבר יודעים, הזמר הצעיר התאפס על עצמו וניגש לאודישן שנה אחרי - באותה השנה בה ניגשו כל חברי הלהקה. ובכן, לנו לא נותר אלא להסכים שהפחד הוא לא פחד, אלא חתיכת גורל!

לפני שהצטרף ל"וואן דיירקשן", מעולם לא היה לו דרכון

מאליק היה בן 17 כשהצטרף ללהקה - ומעולם לא יצא לו לצאת מחוץ לארצו קודם, לכן אף פעם לא ממש היה לו צורך בדרכון. אבל, מה יש לומר, כשאתה חלק מלהקת הבנים המצליחה ביותר בעולם - בהחלט נדרשות מספר נסיעות ברחבי העולם. לא רק שהוא קיבל את הדרכון שלו הרבה יותר מהר משאר האנשים ומבלי לחכות יותר מדי, אלא גם שאנחנו בטוחים שכבר אין לו מקום מרוב כל החותמות עליו. ככה זה כשמקפצים להופיע ממדינה למדינה.

 

לא חיבב את הלהקה ולא התחבר למוסיקה שלה

אחת הסיבות שמאליק עזב את הלהקה הייתה העובדה שבכל פעם שאזר ביטחון להציע רעיון - הוא נדחה ולא התאים למה שהפקת הלהקה "ניסתה למכור", כך הוא מספר. הטעם שלו במוסיקה לא תאם את הסגנון של הלהקה. למעשה, מאליק ידע שהוא רוצה לעזוב את הלהקה עוד בימיה הראשונים ולא ידע בדיוק מתי הוא מתכוון לנקוט בצעד. בסופו של דבר, ההחלטה הסופית נפלה באחת ההופעות של הלהקה - ממש כשהיה על הבמה! ברגע אחד הוא פשוט הבין שהוא לא מתכוון לההמשיך לעשות משהו שלא עושה לו טוב והוא לא מאמין בו. אנחנו תוהים באיזו הופעה בדיוק זה היה.

"חנון קומיקס" ומכור לאומנות ויצירה

למרות התדמית האפלה והמסתורית שמאליק מתיימר להציג, מסתבר שהוא מעריץ לא קטן של חוברות קומיקס! מאליק "דלוק" על כל מה שקשור באומנות קומיקס ואפילו אפשר לראות זאת בחלק מקעקועיו, כמו קעקוע ה-"ZAP!" שמתנוסס על זרועו ומהווה המחשה לאמנות שהוא כל כך אוהב. אפילו יש לו קעקוע שזוהר בחושך! בנוסף, הוא מאוד אוהב לצייר בעצמו - וכל הקירות בבית שלו מלאים בציורים של גרפיטי שיצר לגמרי בעצמו.

 

דרך מיוחדת לחימום מיתרים

ידוע שזמר מקצועי נוהג לחמם את קולו לפני שהוא עולה להופיע - ממש כמו שחשוב לחמם את השרירים לפני שמתחילים באימון ספורטיבי. לכל אמן יש את הדרך והתרגילים המיוחדים שלו ושמתאימים לו; למאליק האהוב שלנו יש דרך מיוחדת במינה: ממש לפני כל הופעה, הוא נוהג לצחצח שיניים! הוא טוען שהדבר עוזר לו לחמם את קולו לפני העלייה לבמה. אין יותר מקצועי וחמוד מזה!

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני כשבוע העובדה הראשונה הייתה הנכונה! נתן גושן אכן השתתף כשופט אורח באקס פקטור באוקראינה.

היה אמור לשפוט בעונה האחרונה של האקס פקטור הבריטי

בשנה האחרונה מאליק היה אמור לחזור לבמת האקס פקטור - והפעם בתור שופט. הוא היה מועמד ברור וראוי להצטרף לסגל השופטים החדש של הריאליטי הבריטי, אך לבסוף בשל אילוצים שונים ולוחות זמנים שמו נפל ובמקומו נבחר חברו ללהקה לשעבר, לואי טומלינסון, לשפוט בתכנית.

רצה להיות מורה לאנגלית (שפה וספרות)

חלומות לא תמיד מתגשמים ותמיד צריך שתהייה תכנית ב' - התכנית של מאליק למקרה שלא היה מצליח במוסיקה הייתה לעשות תואר בהוראת מקצוע האנגלית (כמו ספרות ולשון אצלינו, באנגליה קוראים לזה ככה). אנחנו לא יודעים איך אפשר להתרכז בשיעור עם מורה שכזה.

 

 

 
תגובות