Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על סלינה גומז. Gettyimages.IL/Tommaso Boddi

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על סלינה גומז

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע סלינה גומז

בשבוע שעבר סלינה גומז חזרה לרשתות החבתיות לאחר טיפול במצבה הנפשי. לכבוד המאורע המשמח והעובדה שגילינו על שיתוף הפעולה של גומז עם ג'וליה מייקלס, החלטנו לראות האם אתם יודעים את העובדות על הזמרת האהובה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ממשיכה את המורשת

אמה של גומז בחרה בשם "סלינה" על שמה של הזמרת האגדית סלינה קוונטלינה פרז, רובכם לא מזהים את השם כיוון שהיא הצליחה בשנות ה-80 וה-90 עד שנורתה למוות, אך היא נחשבת לאחת הזמרות המקסיקניות המצליחות ביותר בכל הזמנים, אמה של גומז אהבה מאוד את הזמרת, וכשגומז גדלה מעט גם היא לא הפסיקה לשמוע את שיריה.

הצעד הראשון

כשהייתה בת 7 היא עשתה את הצעדים הראשונים שלה בעולם הבידור כששיחקה ושרה בתכנית הילדים הפופולרית "החברים של ברני", שם גם פגשה את דמי לובאטו והשתיים שחולקות דרך דומה נשארו חברות עד היום.

 

דואט עם ג'סטין ביבר

אין אחד שלא שמע על הזוגיות של גומז והזמר ג'סטין ביבר, הם נפרדו וחזרו אין ספור פעמים עד שלבסוף ביבר בחר להינשא למישהי אחרת ואיבדנו תקווה שהשניים יחזרו להיות ביחד. מה שלא ידעתם זה שהשניים הקליטו יחד שיר שמעולם לא שוחרר מנסיבות לא ידועות עד שחשפנו כאן שההקלטה של השיר הודלפה לרשת וכולנו זכינו לשמוע אותם שרים יחד.

בזכות הסרט

לפני יותר מעשור כיכבה גומז בסרט "סיפור סינדרלה", לכבוד הסרט הקליטה גומז שלושה שירים, המצליח והמוכר ביותר בינהם הוא “Tell Me Something I Don’t Know” שהכניס אותה בפעם הראשונה למצעד השירים הנחשב ביותר בארצות הברית "Billboard 100" והגיע למקום ה-58.

בשביל הקול

כדי לשמור על קולה מרבה גומז לשתות שמן זית, מה שנשמע לא טעים במיוחד אבל הכרחי למי שמשתמשת במיתרי הקול שלה על בסיס יום יומי.

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני שבוע העובדה השנייה הייתה נכונה! זאין מאליק אכן רצה להיות מורה!

פעם שלישית גלידה

לפני שהחלה לככב בסדרה "המכשפים מווברלי פלייס" גומז צילמה 2 סדרות אחרות של דיסני שמעולם לא שודרו.

מחליטה בעצמה

גומז סיפרה כי כבר מגיל צעיר ידעה שהיא רוצה לשיר ולשחק בזכות הכוכבות עליהן גדלה, אך הוריה לא אהבו את הרעיון ורצו שתלמד בצורה מסורתית, אך למרות זאת תמכו בחלומה ועזרו לה בכל מה שהייתה צריכה.

 

תגובות