תמיד אתכם: השירים שיגרמו לכם להרגיש שאתם לא לבד. Nicholas Hunt/Getty Images_IL

תמיד אתכם: השירים שיגרמו לכם להרגיש שאתם לא לבד

לכולנו יש תקופות בהן אנחנו מרגישים לבד, אך במקרים האלו, שירים רבים יכולים לעזור לכם לשפר את מצב הרוח ולהרגיש שאתם לא לבד, אספנו לכם את חמשת השירים שיגרמו לכם להרגיש יותר טוב ולחייך יותר

לכולנו לפעמים יש רגעים שבהם אנחנו מרגישים קצת לבד, קצת מרוחקים מכולם, אז במיוחד בשבילכם, וכדי להזכיר לכם שזאת רק תקופה וגם היא תעבור, אספנו לכם את חמשת השירים שיגרמו לכם לא להרגיש לבד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Stand by You - רייצ'ל פלאטן

השיר הראשון ברשימה שלנו, הוא השיר המושלם להקשיב לו כשאתם מרגישים קצת לבד, שיר שמצד אחד המילים בו בעלות משמעות עמוקה אבל מצד שני - המוזיקה שמאפשרת לנו קצת להשתחרר. המוזיקה קלילה, ועושה לנו מצב רוח טוב, שמח וכיפי. רק תקשיבו לו ותמיד תזכרו שיש לכם מישהו שתוכלו לעמוד לצידו, אתם לא לבד.

 

Alone - אלן ווקר

ברגע שתלחצו פליי, תיכנסו לעולם אחר, עולם שמח יותר, עם מוזיקה מטורפת שתקפיץ אתכם עד השמיים. היא תזכיר לכם שמותר לפעמים להרגיש לבד, אבל תמיד תהיו עם עוד אנשים שיהיה להם אכפת מכם. שיר כמו זה הוא לגמרי שיר שמעלה את המוטיבציה ואת ההרגשה ברגע, רק תנסו!

 

In My Blood – שון מנדס

לפעמים דווקא מה שגורם לנו להרגיש טוב יותר זאת תחושת ההזדהות, ההרגשה שאתם לא היחידים בעולם שמרגישים ככה, וזה השיר המושלם כדי להרגיש הזדהות, ומי יכול לעשות את זה בצורה הטובה ביותר אם לא שון מנדס? למרות שהשיר לא עושה אותנו ישר שמחים, לפעמים צריך גם להקשיב לשירים שיחדרו לנו ישר לתוך הלב ובכך יגרמו לנו להרגיש יותר טוב, ואפילו יגרמו לנו לשחרר.

 

Smile – 5R

אמנם השיר הבא יצא לפני לא מעט זמן, אך הוא אחד מהשירים שהכי עושים לנו טוב על הלב וגורמים לנו לחייך מאוזן לאוזן. אז כשאתם מרגישים לבד לפעמים, פשוט תשימו את השיר הזה ואל תשכחו לחייך תמיד, כי כשאתם מחייכים אתם ללא ספק מקבלים תחושה אחרת.

 

Catch & Release - מאט סימון

השיר האחרון ברשימה שלנו הוא אחד השירים היותר מרגיעים, שעושים לנו הרגשה אחרת. כמו מילות השיר, לכל אחד יש את הסיבה שלו ולכל אחד יש את הדרך שלו. תקשיבו לשיר, תירגעו ותחייכו יותר, תזכרו שהכל עובר בסוף, תשמעו את השירים שגורמים לכם להרגיש הכי טוב עם עצמכם, כמו השיר הזה למשל.

 
 
 
תגיות
תגובות