קובי מרימי הוא הנציג הישראלי לאירוויזיון בתל אביב. צילום: רונן אקרמן

קובי מרימי הוא הנציג הישראלי לאירוויזיון בתל אביב

בתום גמר מותח במיוחד של "הכוכב הבא לאירוויזיון", קובי מרימי הוכרז כזוכה הגדול של העונה ויזכה לייצג את ישראל באירוויזיון בתל אביב

"הכוכב הבא לאירוויזיון" חתמה עונה מוצלחת במיוחד עם מתמודדים ראויים מתמיד על תואר ייצוג ישראל באירוויזיון. הערב (ג'), בתום גמר מותח, הוכרז כי הנציג הישראלי לאירוויזיון בתל אביב 2019 הוא קובי מרימי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קובי מרימי בלט מתחילת העונה, הוא היה מבין המתמודדים האהובים על השופטים וזכה לרוב לביקורות מפרגנות במיוחד. מרימי נחשב גם כפייבוריט של זוכת העונה הקודמת ומראש היה נראה כי יגיע רחוק. כזכור, הכוכב העולה הודח ברבע הגמר וחזר בתוכנית מיוחדת של גלגל הצלה. כעת מרימי יכול לצאת עם חיוך גדול שכן הוא הזוכה של העונה עם 215 נקודות והביס את הפיינליסטיות - במקום השני כיתריה, במקום השלישי שפיטה ובמקום הרביעי מאיה בוסקילה.

במהלך הערב ביצע הזמר את "Always" של בון ג'ובי, איתו התמודד בדו קרב מול מאיה בוסקילה וניצח בו, ובהמשך הערב ביצע את השיר "Let it be" של הביטלס, שהעניק למרימי את הזכייה בתואר הנחשק.

קובי מרימי בתגובה: "אני בהלם ועוד לא מעכל. הגשמתם לי חלום ואעשה כל מה שאני יכול כדי להביא הכי הרבה כבוד למדינה".

הופעת הגמר של מרימי
הופעת הגמר של מרימי © צילום: אורטל דהן

כזכור, בעונה הקודמת הייתה זו נטע ברזילי שזכתה בעונה ובהמשך גם באירוויזיון עם השיר "טוי" שהביא את הזכייה לישראל. קובי יתמודד היישר בגמר האירוויזיון שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב בחודש מאי הקרוב וישודר ב"כאן 11".

יהיה דאבל?
יהיה דאבל? © צילום מסך מהאינסטגרם 
תגובות