תו הכוכב: אלעד תבורי מרגיש שהוא צריך להוכיח את עצמו. צילום: עידו עזאני

תו הכוכב: אלעד תבורי מרגיש שהוא צריך להוכיח את עצמו

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר בראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו, והיום - אלעד תבורי

אלעד תבורי, זמר צעיר ומקסים שהוציא כמה וכמה שירים ואף הגיע כמתמודד לכוכב הבא לאירוויזיון השנה, והפתיע את בן אל אחיו במחווה מרגשת במיוחד. אלעד הוא בן לשושלת המלוכה - משפחת תבורי, וגם הוא עוסק במוזיקה מאז ומתמיד. והיום בתו הכוכב - ריאיון עם אלעד תבורי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה?

"בימים אלה אני עובד במרץ על שירים חדשים, חלק מאלבום הבכורה שלי".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"חלום ילדות, קצת גם גורר כזה, תואם לסביבה שגדלתי בה, מאז שאני קטן".

לפני כשבוע הוצאת את השיר והקליפ "מגיע טוב", איך הייתה העבודה עליהם?

"העבודה הייתה מטורפת. זה היה ממש כיף. צילמנו בכמה יעדים, באיזה 12 ערים בארץ, מהצפון ועד הדרום, הגענו לאילת וגם לים המלח, ולכל מיני מקומות. גם עבדתי על הקליפ הזה ביחד עם אשתי, היה כיף לגמרי, ממש מגניב וחוויה".

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו?

"כן ולא. המוזיקה, בואו נגיד השיר הראשון, הוא לא 100 אחוז מה שאני שומע ביומיום, ומכאן והלאה השירים הולכים לאט לאט הופך להיות הסגנון שאני חותר אליו, שזה פופ".

אילו דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"לא יודע, הכול פתוח. אני לא שולל שום דבר. לפני כן לא שקלתי שום כיוונים אחרים, אבל בעתיד הכול פתוח ואני לא יכול לדעת מה יקרה. אני ידעתי שאני הולך להיות זמר".

האם אתה מרגיש שאתה צריך להוכיח את עצמך בגלל שאתה הבן של שימי ואח של בן אל?

"ברור אני צריך להוכיח את עצמי יותר, יש איזשהו סוג של עובר במשפחה. אבל עובדים מאוד קשה, מקווים מאוד שכולם יאהבו את מה שאתה עושה, יתחברו. באמת הרבה עבודה קשה".

 

מיהו תו הכוכב שלך?

"שיר שאני אוהב… ״סוודר״, של נוי פדלון. מאוד אוהב אותו, ויש לו אנרגיות טובות מאוד".

 

 

 
תגובות