יום אהבה שמח: השירים שיגרמו לכם להתאהב. צילום מסך מיוטיוב

יום אהבה שמח: השירים שיגרמו לכם להתאהב

לכבוד היום הרומנטי ביותר בשנה, אספנו לכם רשימה של שירים שיגרמו לכם להרגיש פרפרים בבטן גם אם אין בלב שלכם מישהו מיוחד שממלא אותו באהבה

היום (ה') מציינים ברחבי העולם את ה"ולנטיינס דיי" - הלא הוא יום האהבה הבינלאומי. במיוחד בשביל המאורע, הכנו לכם פלייליסט של שירים שיגרמו לכם לחוש מאוהבים ברגע שתשמעו אותם; בין אם תכננתם האזנה רומנטית משותפת עם בן או בת הזוג, ובין אם הלב שלכם סגור כרגע בפני האהבה ואתם מעדיפים להאזין סוליקו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Secret Love Song - ליטל מיקס וג'ייסון דרולו

שיתוף הפעולה הסוחף זכה להצלחה אדירה בזכות האופי האמיתי והכן שלו. בשיר מסופר על זוג שמאוהב עד כלות הנשמה; אך הסיכויים שיוכלו להיות יחד מעטים עד כדי לא קיימים, מפאת קשר רומנטי רשמי אחר של אחד הצדדים. למרות שזוג האוהבים לא יכול להיות אחת עם השני, האהבה ביניהם בוערת והם בכל זאת מקווים ומתפללים ליום בו יוכלו לחיות כזוג. שילוב הקולות הגבוהים והמצמררים של להקת הבנות והקול הגברי של דרולו גורם לסיפור לעבור למאזינים בצורה חלקה ומובנת, כך שהם יכולים להזדהות עמו ואפילו להרגיש ולראות אותו ולא רק לשמוע. הצטמררנו.

 

Over And Over Again - ניית'ן סייקס ואריאנה גרנדה

מדובר באחד השירים הרומנטיים והמרגשים שידע העולם: הדואט העצמתי בין יוצא להקת דה וואנטד, ניית'ן סייקס, לבין הזמרת האגדית אריאנה גרנדה הוא כולו על אהבת נצח. הזמר פונה לאהובתו במילות אהבה מלטפות ומבטיח לה שיבחר בה תמיד ושיהיו שניהם יחד כאחד לנצח, שוב ושוב. השיר מזכיר לנו סיטואציה בה אנו אוהבים אדם כל כך, עד כדי כך שהוא "גר" בראש שלנו ומסרב להתפנות. לא יודעים מה איתכם, אנחנו בהחלט הולכים לשמוע את השיר הזה שוב ושוב במשך כל הולנטיינס דיי ולבכות כל פעם מחדש.

 

Perfect - אד שירן וביונסה

הדואט הרומנטי בין שני הזמרים האגדיים ודאי כבר מוכר לכם: מדובר בגרסה מחודשת לשיר של שירן מאלבומו האחרון, אליה הואילה בטובה הזמרת הגדולה ביונסה להעניק את קולה. מילות השיר רומנטיות ומרגשות, הזוג המאוהב מספר אחד לשנייה מה בדיוק הם אוהבים אחד בשני ומה הם רואים בעתיד המשותף שלהם יחד. הקולות המצמררים משתלבים יחד עם מילות השיר בצורה מדהימה והוא מועבר באופן מרגש במיוחד שאפילו גורם לנו להזיל דמעה.

 

Mine - טיילור סוויפט

לפני שסוויפט פנתה למוניטין האפלולי והמסתורי, היא הייתה זמרת קאנטרי-פופ רומנטית. השיר הבא נכתב על סיפור אהבה סוחף שיכול היה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו: מדובר על נערה שחוותה בילדותה ריבים רבים בין הוריה, מה שהוביל בסופו של דבר לגירושין - ונתן לה פרספקטיבה על כל מה שקשור בזוגיות ובאהבה. היא פוגשת את אהבת חייה והקשר שלהם מגיע לשלבים מתקדמים - עד ריב מסויים שמאיים לפרק את החבילה. הנערה מספרת כי היא מתכוננת לפרידה, כי זה הדבר היחיד שהיא מכירה מילדותה - אך במקום זאת, בן זוגה רץ אחריה, אומר לה שהוא לעולם לא יעזוב אותה ומזכיר לה את כל הסיפור שלהם מהתחלה. כך הסיפור שלהם ממשיך ומניב פירות! מרגש במיוחד.

 

Never Be Alone - שון מנדס

שון מנדס ידוע בתור זמר רומנטי במיוחד ולו שירים רבים אשר עוסקים בנושאי האהבה. בשיר הזה, הזמר ואהובתו אמנם רחוקים אחד מהשני פיזית, אך הוא מבטיח לה תוך כדי שירה שהוא איתה בליבה תמיד ושהיא אף פעם לא לבד. הוא מציע לה חתיכה מהלב שלו לזמנים בהם הם לא יכולים להיות יחד, כדי שלא תרגיש בודדה לעולם. בהמשך השיר הוא מנחם אותה ואומר לה שתזכור שלפחות הם הולכים לישון תחת אותם כוכבים. כבר קר לנו מרוב כל הצמרמורות!

 
 
 
תגובות