סיכומוזיקלי: פורמולה מיוחדות ושי רון מרגשת. צילום: יחסי ציבור, עיצוב תמונה: AVOXVISION

סיכומוזיקלי: פורמולה מיוחדות ושי רון מרגשת

שבוע נוסף הגיע לסיומו ובמיוחד בשבילכם אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו במוזיקה הישראלית, והפעם: הלהיט החדש והמוצלח של להקת פורמולה, השיר החדש של מתמודדת הכוכב הבא לשעבר וגם, איזה קאבר מרגש עשתה שי רון?

אם במקרה פספסתם את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, הגעתם למקום הנכון!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מירי מסיקה - "אוקיינוס"

הזמרת והיוצרת האהובה, מירי מסיקה, שחררה השבוע את השיר החדש שלה, "אוקיינוס". כמו ברוב שיריה הקודמים של מסיקה, אפשר לשים לב למילים העמוקות ובעלות המשמעות שמסתתרות מאחורי המוזיקה הקצבית והשמחה של השיר, שאומנם יוצרים ניגוד מצד אחד, אבל מצד שני גם מוסיפים לו ייחוד מעניין. לכל זה נוסיף גם את הקול ההיסטרי של מירי, שלגמרי נותן לשיר את הסגנון המיוחד שלה. אנחנו חייבים לציין ששיר כזה עוד לא שמענו ממסיקה.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

דורון וקטריקס - לא משנה לה

אחרי להיטים גדולים ואפילו שיר אחד שהוא בעצם פרסומת, דורון וקטריקס שחררו השבוע סינגל חדש - "לא משנה לה". מדובר בשיר שעשוי עם קצת יותר ביט ופאן מסיבתי. אחרי "גוצ'י ופראדה" ו-"קרנבל בלב", אנחנו חושבים שמצאנו את אחד השירים הטובים ביותר של הצמד הזה. ה"לא משנה לה" עשוי בסגנון עדכני ופשוט מהנה.

לסיכום: שאפו ★★★★★

 


שרית אביטן - לצאת לי מהלב

הזמרת המוכשרת והצעירה, ומי שמוכרת לנו בין היתר כזוכת הריאליטי "דה פור", שרית אביטן, הוציאה השבוע את הסינגל החדש שלה "לצאת לי מהלב", שכתב והלחין אושר כהן. השיר ללא ספק מוצלח וקליט מאוד, ולמרות שציפינו למשהו שעוד לא שמענו קודם לכן, אפשר לומר שלמרות זאת השיר יכול להפוך ללהיט, וגוון הקול המיוחד של אביטן ללא ספק מרים את השיר למעלה.

לסיכום: להיט ★★★★ וחצי

 

פורמולה - מה נהיה

"מה נהיה" הוא הסינגל השלישי של להקת הבנות "פורמולה". הסינגל החדש נותן אווירה של להקת בנות אמיתית ופופית. לקיחת הלהיט לכיוון שהוא יותר "הרמוני" מטיב לשיר ולקולות של הבנות. יחד עם קליפ מושקע במיוחד, אין ספש שיש לזה פוטנציאל.

לסיכום: נדבק לנו לראש ★★★★

 


קלרה סבג - תגיד לי

יוצאת תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא", קלרה סבג, שחררה השבוע את השיר החדש שלה "תגיד לי", ומה נגיד? הוא פשוט להיט, קצבי בטירוף, עכשווי, מהשנייה הראשונה ששמענו אותו הוא עשה לנו חשק לקום, לרקוד ולזוז בלי הפסקה. הקול של קלרה סבג מדוייק מאוד ומתאים בדיוק לשיר הזה.

לסיכום: מוצלח ★★★★

 


מוטי טקה - גיבורים

לשיר החדש של מוטי טקה יש עומק וגם עם קצב טוב ומנגינה, וכמובן שקולו של טקה מגיע לרמות ווקאליות מאוד מרשימות. אך למרות זאת הרגיש לנו כאילו כבר שמענו משהו כזה בעבר, כמו הפזמון שדי גרם לנו לחשוב ישר בכלל על "שני משוגעים". זה מרגיש כמו עוד סינגל סתמי ולא משהו שנרצה לשמר אצלנו בפלייליסט.

לסיכום: ציפינו ליותר ★★★★

 

שווה האזנה

השבוע פרסמה הזמרת הצעירה, שי רון, בערוץ היוטיוב שלה קאבר לשיר "כמעט שנתיים" של הזמר איתי לוי. הקול של שי עדין, אבל ללא ספק אחד מהקולות היפים והמרגשים ביותר ששמענו. מחכים כבר לסינגל!

 

השבוע, לכבוד יום האהבה, צמד האחים עילי ונעה, שחררו משאפ רומנטי חדש ומקסים, כזה שלגמרי גרם לנו להתאהב בהם מחדש. 

 
תגובות