Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ליידי גאגא. צילום: Getty Images

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ליידי גאגא

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע ליידי גאגא

סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה, הידועה בשם הבמה ליידי גאגא היא אחת היוצרת הכי מיוחדות בתעשיית המוזיקה. רבים משירייה הפכו ללהיטים ענקיים ועודדו מיליוני אנשים להיות מי שהם ולהגשים את החלומות שלהם. רגע לפני שגאגא תצעד בשטיח האדום של האוסקר אספנו עבורכם עובדות שאולי לא ידעתם על הזמרת האהובה שעכשיו אפשר לקרוא לה גם שחקנית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקשר ללהקת "Queen"

אם תהיתם מאיפה הגיע שם הבמה "ליידי גאגא" אז הגיע הזמן שתדעו. גאגא הייתה מעריצה של להקת קווין האגדית ובעיקר של הסולן פרדי מרקורי. לכן לא תופתעו לשמוע כי ההשראה לשמה הגיעה משיר של הלהקה המדוברת בשם "Radio Ga Ga".

התחילה חלק מלהקה

כמו זמרות רבות את תחילת דרכה הזמרת האהובה לא עשתה לבד אלא כחלק מצמד. באחת המסיבות שבהן ביקרה גאגא היא פגשה בקולין מרטין שכונתה "Lady Starlight", שתי הזמרות הפכו במהרה לחברות קרובות והקימו צמד בשם "‘Lady Gaga And The Starlight Revenue". הן החלו להופיע יחד במסיבות עד שהחליטו לצאת לדרכים נפרדות.

השירים הטובים יותר נכתבים מהר

השיר "Born This Way" הוא אחד השירים הכי מזוהים עם גאגא, שיר זה עודד מיליוני אנשים לקבל את עצמם כמו שהם ולהיות בטוחים בעצמם. מה שלא ידעתם זה שאת השיר המדובר גאגא כתבה ב-10 דקות בלבד! גאגא הוציאה את כל מה שהיה על ליבה וכך הגיע אלינו השיר הכל כל מעורר השראה הזה.

כוכבת נולדה

לאחר שנים שזוהתה גאגא בקריירה המוזיקלית שלה, החליטה הזמרת לצאת לדרך חדשה ולהתנסות במשחק ואף התחילה בגדול בתפקיד הראשי של הסרט ההוליוודי "כוכב נולד". את הסרט ביים השחקן בראדלי קופר שגם שיחק לצידה בסרט. מה שהכי הפתיע אותנו זה שאת השיר שמלווה את הסרט - "Shallow" כתבה גאגא במיוחד לסרט. מה שנשאר לנו עכשיו זה לאחל לגאגא בהצלחה היום בערב בטקס האוסקר כי היא מועמדת למספר פרסים גדולים.

 

עד שזה קורה לך

לפני שלוש שנים שיחררה גאגא את השיר "Till It Happens To You" שנועד להגביר את המודעות בנושא האונס (בעיקר באוניברסיטאות) ומתבסס על העובדה המזעזעת כי אחת מכל חמש תלמידות באוניברסיטאות (קולג') בארצות הברית עוברת תקיפה מינית. יחד עם השיר ופרויקט "#MeToo" חשפה הזמרת כי גם היא נאנסה בעצמה ולכן שיחררה את השיר.

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

אזרחית למופת

גאגא העידה כי בשונה מאנשים רבים בתעשיית הבידור היא מעולם לא נעצרה על ידי שוטרים.

פליטת ריאליטי

בתחילת דרכה השתתפה הזמרת באחת מתוכניות הריאליטי של ערוץ "MTV".

 
 
תגובות