Fun fact: העובדות שלא ידעתם על ברונו מארס. gettyimages

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על ברונו מארס

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בעולם המוזיקה. והשבוע ברונו מארס

פיטר ג'ין הרננדז שמוכר לכולנו בשם הבמה ברונו מארס הוא כנראה הדבר הטוב ביותר שיצא מהוואי. הוא הביא לתרבות הפופ האמריקאית משהו מיוחד ושונה שלא נראה לפניו ולכן כבש כל מצעד, גרף כל פרס ומהווה מודל לחיקוי למליוני זמרים מתחילים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כוכב מלידה

רק שנתיים אחריי שלמד לדבר בגיל ארבע בלבד מארס הצעיר הצטרף ללהקה של משפחתו "The love notes" (ממש כמו מייקל ג'קסון) . לאחר שנה הוא כבר התחיל להופיע חמש פעמים ביום ואף זכה להכרה בקרב המקומיים בעקבות השפעותיו המוזיקליות ממי שנודע כאחד הזמרים המצליחים ביותר בכל הזמנים - אלביס פרסלי. לאחר כמה שנים מארס אפילו שיחק תפקיד קטן בסרט כ"אלביס הצעיר".

מאחורי הקלעים

מיד כשסיים ללמוד עבר מארס מהוואי ללב תעשיית המוזיקה העולמית בלוס אנג'לס אך היה צריך לשים את חלומו בצד ולעבוד. לכן התחיל מארס לכתוב ולהפיק המון להיטים גדולים לכוכבים בולטים בתעשיית המוזיקה. דברים אלו ביססו לו שם ומקום ממנו הצליח לבנות את הקריירה עטורת הפרסים בה הוא מחזיק היום.

 

חלק מלהקה

דבר נוסף שעשה בתחילת הקריירה שלו הוא לקיחת חלק בעוד להקה, הפעם להקת בנים, שמם היה "Hooligans" והם ניגנו על מגוון רחב של כלי נגינה. בנוסף לכך הם גם שימשו כזמרי רקע ורקדנים לאירועים, מה שאנחנו יודעים שמארס יודע לעשות מעולה.

ביקורת עצמית

מארס העיד כי הוא חושב שהשיר הראשון שכתב, "Suger Mama" היה פשוט נוראי! יחד עם זאת הוא אף הודה שהוא שונא את השיר הכי מצליח שלו שהוא כמובן "The Lazy Song", דיי מוזר בעיקר בגלל שאם נודה באמת, זה השיר שמתאר את רובנו בצורה הטובה ביותר.

ניסה הכל

עולם המוזיקה הוא מקום שקשה מאוד להצליח בו, בעיקר לזמר מתחיל ולא מוכר. לכן זמרים רבים מוצאים את עצמם בשלל עבודות שונות, מארס למשל החליט לקבל על עצמו עבודה כדי- ג'יי פעם אחת, למרות שלא ידע דבר בנושא. מארס אכן הגיע לעשות את העבודה ומיד בסיומה פוטר ממנה.

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואחת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

כשלמד בתיכון מארס התאהב במורה שלו ואף נתן לה את טבעת האירוסין של אימו.

בתיכון מארס ריסס כתובות גרפיטי על מכוניתה של מורה ששנא.

 

 

 

 
תגובות