טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "ג'יין בורדו". צילום מסך מאינסטגרם

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "ג'יין בורדו"

יש לנו המון זמרים בעולם וברחי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של ג'יין בורדו

מאז הקמתה ב-2012 להקת ג'יין בורדו הצליחה להתגנב בלב של כולנו בלי שנשים לב. גם אם אינכם מכירים את להקת האינדי - קאנטרי הישראלית לפי שמם בלבד, אנחנו בטוחים שנתקלתם לפחות פעם אחת באחד הלהיטים הבלתי נשכחים שלהם. בין אם בתור מוזיקת רקע בחנויות ובין אם בפלייליסט של כל ערוץ רדיו בישראל. היום אספנו בשבילכם את חמשת השירים הטובים ביותר של הלהקה האהובה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך אפשר שלא

נפתח את הרשימה שלנו בשיר אהבה קלאסי. אם אלה המילים שמתאימות את עצמן בצורה מדויקת ללב שלנו או הכלי הנגינה שמשתלבים בהרמוניה יוצאת מן הכלל. השיר גורם לנו לחשוב ולהרהר ברגעים הכי מתוקים של האהבה והפרפרים הראשונים של ההתאהבות. המקצב השקט מוסיף לאווירה הרגועה של השיר וגורם לרגישים שבינינו להזיל דמעה (איך אפשר שלא ?). השיר זכה בתואר השיר המושמע ביותר לשנת 2015 והבזכותו כולנו זכינו להיחשף ללהקה הכי רומנטית בישראל.

 

קולנוע לב

קולנוע לב הוא למעשה קאבר לשיר "Chelsea Hotel" של לאונרד כהן ז"ל . דורון טלמון הסולנית של הלהקה תרגמה ויצרה נוסח עברי לשיר וכמו תמיד , הצליחה לגרום ללב שלנו להתאהב ולהבכות בתוך דקות אחדות. השיר עוסק בהתמודדות של אישה לאחר פרידה מאהובה לאחר שזה השתנה. השיר מצליח לתאר מערכת יחסים שלמה וארוכה בצורה הכי מדויקת שיכולנו לבקש. אמנם לא מדובר בלהיט הכי מצליח של הלהקה אך אכן מדובר בחידוש שעשה חיל לשיר המקורי.

 

תנו לנמנם 

תנו לנמנם הוא שיר קליט שנתפס לנו במוח ולא יוצא. המילים קלילות ,הלחן פשוט וכיפי. הוא השיר החדש ביותר של הלהקה ושוחרר לפני קצת יותר מחודשיים מאז הוא הספיק להפוך לפופולארי בקרב חובבי השינה שביננו. מטרת השיר מסתכמת ברצון לנמנם בכל אפשרות, בקשה לגיטימית של כל עצלן ממוצע. אם להגיד את האמת? בא לנו להיכנס אל מתחת לפוך ולנמנם ממש עכשיו. 

 

מה שחשוב 

השיר הבא הוא שיר שאנחנו ממליצים לכל בעלי הלב השבור לשים בראש הפלייליסט. הוא עוסק בפרידה של זוג מנקודת מבטה של האישה כשהסוודר של בן זוגה הוא שחסר לה. הסוודר הוא מעין מטאפורה צינית לזוגיות או הפרידה של האישה מהזוגיות. זהו אחד מהשירים המצליחים ביותר של הלהקה והמועדף עלינו באופן אישי.

 

רוצה לבכות

נסגור את הרשימה עם אחד השירים הכנים ביותר שיצא לנו לשמוע. הפשטות שבו גורמת לנו להתחבר אליו בצורה הכי אמיתית שיש. כולנו מידי פעם רוצים לבכות ולשחרר את הלחצים היומיים והשיר מביא לנו את הלגיטימציה והעידוד לעשות זאת ולהבין שזה בסדר לגמרי. 

 
 
תגובות