ביצת הפתעה: האחים ג׳ונאס עם להיט נוסף. צילום מסך מיוטיוב

ביצת הפתעה: האחים ג׳ונאס עם להיט נוסף

לאחר האיחוד המפתיע של להקת האחים ג׳ונאס והצלחה מיידית עם השיר הראשון ״Sucker”, שיחררו האחים שיר חדש בשם "Cool". הנה מה שחשבנו עליו

נראה כי מאז האיחוד הנכסף של האחים ג׳ונאס התוצרים של השלישייה מניבים פירות, ומראים לנו למה כל כך התגעגענו אליהם במשך שש שנים. לאחר שחרור הלהיט ״Sucker” שגרם לנו לרצות עוד טעימה מהמוזיקה של האחים שחררו האחים שיר ח?ש קול לא פחות מהקודם בשם "Cool". את האביב פתחנו עם הלהיט הראשון של האחים ואת הקיץ (החורפי יש לומר) פתחנו בלהיט נוסף, יש יותר טוב מזה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמה ימים לפני שחרור השיר, פירסמו האחים תמונה שלהם ושל לא אחרת מהביצה ששברה את שיא הלייקים העולמי לתמונה באינסטגרם מפתיע נכון? מתברר שהאחים שיתפו פעולה עם הביצה על מנת למתוח את העוקבים לכבוד האחד באפריל ובכדי ליצור באזז מסביב לשיר אשר צפוי היה להשתחרר. בכל מקרה, בתמונה ישבו האחים והביצה על כיסאות ים בנחת ,אל מול שפת נהר ברקע אורבני למדי משדרים אנרגיות טובות ורגועות למדי ועכשיו, לאחר צפייה בקליפ והאזנה לשיר אנחנו מבינים גם למה הם כה רגועים. מדובר בלהיט נוסף של האחים שלא נופל בהשוואה לשיר הקודם של האחים שהצליח להגיע למקום התשיעי ב-Billboard hot 100 ממש לאחר שיחרורו.

 

ג׳ונאס ממשיכים בקו הצבעוני והמקפיץ אך בצורה טיפה יותר רגועה כאשר הדבר הבולט בו ביותר בסינגל הם המילים לשיר העוסקות ברגעים שבהם כולנו מרגישים מגניבים בכף רגל ועד ראש. הכל מגניב ומבטיח בשיר החדש אך יש טוויסט בעלילה - מתברר כי השיר מוקדש לגיל השלישי. אם תצפו בקליפ תבחינו בקהל של מבוגרים לבושים במיטב הטרנדים של ימי הזוהר שלהם ,ובמקום קהל נורמטיבי של מבוגרים או בני נוער. מעבר לכך, בשיר משתמשים האחים במונחים משנות החמישים כמו פרטי אופנה, זמרים וכדומה. בנוסף, גם אווירת השיר ,התפאורה ,לבוש האחים מתאימים לכוונתם של המשוררים.

 
תגובות