בוקר מוזיקלי: השירים המושלמים להתארגנות בבוקר. צילום מסך מיוטיוב

בוקר מוזיקלי: השירים המושלמים להתארגנות בבוקר

הכי כיף לקום בבוקר עם שירים שאתם אוהבים. אספנו כמה מהלהיטים שהכי עושים מצב רוח לפתוח את היום למרות כל העייפות!

בין אם אתם צריכים פוש קטן בזמן שאתם מתארגנים בבוקר או להרים את המורל לפני יציאה כזו או אחרת, בין אם אתם מתארגנים לבד או עם חברים - הפלייליסט הבא הוא בול מה שאתם צריכים כדי להתארגן בכיף ולהיות מוכנים בזמן.

עוד בערוץ המוסיקה של פרוגי:

תני לי רגע - מרגי

אמנם את מרגי שלנו הכרנו לראשונה בעונה הקודמת של הכוכב הבא; אבל אין ספק שהשיר הזה הוא זה שעזר לו לפרוץ. לשיר ביט מקפיץ, מנגינה מהנה, מילים אופטימיות וכיף להצטרף לשירה ולרקוד לצליליו. שיר זה יזכיר לכם לפתוח את הראש ולתת מקום להזדמנויות חדשות, רק נסו שלא להזיז את מברשת השיער יותר מדי במהלך הריקוד שלכם.

 

בא לי אותך - נועה קירל

איך אפשר להכין פלייליסט כזה מבלי להזכיר את מלכת הפופ הישראלי ובת זוגו של מרגי, הלא היא נועה קילה?! אין ספק שלקירל שירים רבים שכיף לרקוד לצליליהם, בחרנו דווקא בשיר הזה כי הכי כיף לשיר אותו ולמרוח את האודם על כל הפנים בזמן שלא מפסיקים לרקוד. לשיר וייב קופצני ומשמח והחצוצרות לאורך השיר חושפות את הרקדנים החבויים שלא ידענו שיש בנו. כנראה שלא סתם דווקא השיר הזה נבחר לפרסומת של "כיף" בכיכובה של נועה. מוי כיף!

 

יאסו - סטטיק ובן אל, עדן בן זקן וסטפן לגר

השיר החדש יחסית, שמשלב בו את האמנים מראש הרשימה של המוזיקה הישראלית, הוא בעל וייב יווני ופופי כאחד. כדי לפתוח את היום או את היציאה בצורה המושלמת ביותר ולהרים מעט את מצב הרוח. השיר הזה מתאים כמו כפפה ליד ויש בו את כל מה שצריך. אל תתביישו להצטרף לתווים הגבוהים של בן זקן, לסלסולים של בן אל או לראפ של סטפן בזיופים וקולי קולות בזמן שאתם רוקדים לכם מול המראה.

 

באסה סבבה - נטע ברזילי

מסיבה, באסים: אנחנו מניחים שאנחנו לא צריכים להסביר למה השיר האחרון של נטע, שנותן פייט לא קטן לאחיו הגדול "טוי", נבחר לרשימה שלנו. הקצב מסחרר, המילים החזקות והקול העצמתי של נטע הם שנותנים לשיר הרגשה מושלמת של הנאה ופאן. תיזהרו על הגרון שלכם, מאחלים לכם בילוי סבבה ולא באסה.

 

אור - אליעד נחום

נסיים את הפלייליסט בשיר מעט רגוע יותר, שיעזור לכם דווקא להתרכז בבחירת האאוטפיט המושלם או לסיים את הטאץ' האחרון של האיפור. למרות האופי השקט יחסית של השיר, עדיין כיף להצטרף לשירה ולהאזין לו. הקול של נחום מהפנט והמילים נעימות ומרגשות. בדיוק מה שצריך כדי לסיים להתארגן ולצאת בחיוך אל עבר ההרפתקה שצפיה לכם.

 
 
 
תגובות