מהפירוק להצלחה: הלהקות שיצאו מהן זמרים גדולים. צילום: gettyimages.IL

מהפירוק להצלחה: הלהקות שיצאו מהן זמרים גדולים

בעולם המוזיקה יש שלל להקות מצליחות אך לצערנו רובן מתפרקות בשלב מסוים. חלק מחברי הלהקה הופכים למצליחים וחלק נעלמים כלא היו. היום אספנו לכם את הלהקות שמותכן צמחו זמרים גדולים

זמרים מתחילים רבים בוחרים תחילה לנסות את מזלם כחלק מלהקה. חלקים מהם מצליחים ודובקים ביצירה בחלק מקבוצה וחלקים מצליחים ועדיין מרגישים שהם לא מימשו את כל הפוטנציאל הטמון בהם ובוחרים לצאת בקריירת סולו. היום אספנו לכם חמש להקות שמתוכן צמחו זמרים גדולים שבמקרים מסוימים אף שינו את עולם המוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Destiny's Child

נפתח עם להקה שאם תדברו עם האחים הגדולים שלכם או ההורים ועם כל מי שהיה ילד איי שם בשנות ה-90 אין סיכוי שהוא לא יכיר אותה. במשך 15 שנים פעלה הלהקה עד שהוחלט של פירוקה. שלושת חברות הלהקה ניסו את מזלן אך רק אחת הצליחה להפוך למלכת הפופ ושמה הוא ביונסה נואלס. כל מי שקורא את זה מכיר ואוהב את אחת הדיוות הגדולות ביות בכל הזמנים וזה רק מוכיח את ההצלחה המטאורית שלה.

 

One Direction

את הלהקה הבאה כולנו הכרנו וחלק נכבד מאיתנו גם הגדיר את עצמו במשך תקופה ארוכה כחלק מה"דיירקשנס". "One Direction" תפסו חלק נכנבד בילדות וההתבגרות של כולנו ואז שברו לנו את הלב כשלפני אבע שנים הודיעו על פירוקם. מאז כולם עובדים וזוכים להצלחה אבל מי שהכי בולט הוא כמובן זאין שהיה על תקן "הילד הרע" של הלהקה. תחת חגורתו נמנים כבר לא מעט להיטים ושיתופי פעולה מצליחים וזוהי רק ההתחלה, אנחנו בטוחים שהוא רק ילך ויהפוך טוב יותר.

 

N Sync

נחזור לשנות ה90 אך הפעם עם להקה אחרת שבמידה מסוימת אפשר להשוות אותה לוואן דירקשן של השנים האלו. "N Sync" היו להקת הבנים המצליחה ביותר באותו הזמן, הם הופיעו ושחררו להיטים ואז ג'סטין טימברלייק שהיה חבר מרכזי בה הודיע על פרישתו. הפרישה עשתה לטימברלייק המון טוב והפכה אותו לשם מוכר בכל בית אך בשאר החברים היא פגעה. לפעמים צריך לעשות החלטות קשות כדי להצליח ואם מתוך האי נעימות והקושי קיבלנו את אחד הזמרים הכי אהובים עלינו אנחנו לגמרי מרוצים מההחלטה!

 

The Jonas Brothers

הפעם נדבר על להקה שהתפרקה וחזרה ממש לפני כמה רגעים עם להיט ענק. המבוגרים שביננו הכירו אותם כבר שנים והצעירים זכו להיכרות מחודשת עם האיחוד ושירם החדש. לאחר הפירוק והיציאה של כל אחד מהאחים לדרכו מי שזכה להצלחה ממשית היה ניק שמעבר לפיתוח הקריירה שלו כשחקן שיחרר גם לא מעט להיטים שכולנו מכירים.

 

Jackson 5

נמשיך עם להקה שרק ההורים ואפילו הסבים והסבתות שלכם יכירו אבל את מה שיצא מתוכה אין אחד שלא מכיר. אנחנו מדברים על הלהקה ממנה יצאה האגדה המוזיקלית שזכתה לכינוי המצער "המת המרוויח ביותר" מייקל ג'קסון. אם נשים בצד את כל ההאשמות שעולות על אופיו בחודשים האחרונים אפשר להגיד כי מדובר באדם ששינה את פני המוזיקה והצמיח דור חדש של זמרים ששואבים השראה ממי ומה שהיה.

 

The Beatles

מי שתסגור את הרשימה שלנו היא אחת הלהקות המצליחות ביותר בכל הזמנים שגם הייתה אמורה להגיע לביקור בישראל אך סורבה על ידי חברי הכנסת שטענו כי הגעתם תגרום להיסטריה רבה מידי. לאחר פירוקה קיבלנו ארבעה יוצרים מוכשרים שהבולט בינהם היה ג'ון לנון ששירו "Imagin" הפך להמנון לאומי של שלום ואחווה.

 
תגובות