שריינו תאריך: כל מה שצריך לדעת על ההופעה של ג'יי-לו. צילום מסך מיוטיוב

שריינו תאריך: כל מה שצריך לדעת על ההופעה של ג'יי-לו

כוכבת הפופ הבלתי מעורערת מגיעה לישראל, ועכשיו זה רישמי. בואו להתעדכן בכל הפרטים על ההופעה הכי מטורפת וססגונית הקיץ

הזמרת הלטינית ג’ניפר לופז מגיעה לישראל להופעת ענק מרשימה ביותר שלא נראתה כמוה בישראל. בראשון באוגוסט בפארק הירקון (תשריינו תאריכים ותקבעו עם חברים כי הקופות נפתחות היום בשבע בערב) במסגרת סיבוב ההופעות הבין לאומי שלה ״It’s my party” הופעה זו נוספה לסבב האמריקאי שלה בנוסף לעוד מספר הופעות בכל רחבי העולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתיאורם של האמרגנים נראה כי צפויה לנוכחים הופעה ססגונית ומטורפת, מושקעת עם מעל ל-100 אנשי צוות - החל מרקדים ועד אנשי סאונד מבית היוצר של ג׳יי לו, במחיר הגון ובתנאים טובים כשפארק הירקון יונגש במיוחד להופעה ולמעריצים של מלכת הפופ.

 

לפני שאתם מתחרפנים ורצים להודיע לחברים על הבילוי הבא שלכם בקיץ הנה משהו שכדאי לכם לדעת - ג’ניפר לופז ידועה בהרגל ביטול הופעות שהיו עתידיות להתרחש. ליתר דיוק, שתי הופעות של כוכבת הפופ שהיו בתכנון בשנים עברו בישראל בוטלו, אך בניגוד לפעמים הקודמות, לופז לא חתמה על חוזה סופי שמאשר את הגעתה לישראל כשבפעם זו לאחר משא ומתן אינטנסיבי הגיעו להסכם סופי.

 

תקופה זו היא תקופה מוצלחת עבור לופז. סיבוב הופעות מוצלח בכל ארה"ב, אירוסים טריים עם בן הזוג אלכס רודריגז, השתתפות בסרטים רבים, קבלת פרס מפעל חיים בתחום האופנה ובקרוב מאד חגיגת הגיל 50 בצורה הכי טובה שיכולה להיות.

מחיר כרטיס החל מ: 365₪

תגובות