סופרגרופ: 30 זמרי ישראל משתפים פעולה בשיר חדש. צילום מסך מהקליפ

סופרגרופ: 30 זמרי ישראל משתפים פעולה בשיר חדש

מסטטיק ובן אל ועד רוני דלומי והראל סקעת; למעלה מ-30 כוכבי מוזיקה ישראלית, חברו יחד לשיר וקליפ אחד לכבוד ישראל בפרויקט חדש ומרגש

מתי בפעם האחרונה ראיתם שיר אחד בו משתתפים למעלה מ-30 אמנים מפורסמים ומצליחים בשיר אחד? חוץ מהלהיט האחרון בחו"ל של ליל דיקי בו השתתפו זמרים מג'סטין ביבר, שון מנדס ועד אריאנה גרנדה ומיילי סיירוס... כעת, הגיע הזמן שמשהו כזה יקרה גם בישראל והתוצאה מרגשת במיוחד!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיר חדש, ״שבט אחים ואחיות״, בהשתתפות כל האמנים, עם הופעת אורח מיוחדת של נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, יצא הבוקר (א'). השיר מציג את מדינת ישראל פורחת ומשגשגת, ישראל של ערבות הדדית וחיבור בין קהילות וקצוות. מילות השיר מבטאות רצון לגישור על פערים, ריפוי פצעים ואיחוד שסעים, חשיבות ההיסטוריה והמסורת ומבט אל העתיד. את השיר כתב דורון מדלי, והלחין עידן רייכל, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין השניים.

אל הפרויקט נרתם פסיפס אדיר של יותר מ-30 זמרים ישראליים, ממגוון סגנונות, שהתקבצו והרכיבו ביחד שבט של אחים ואחיות וביניהם: הראל סקעת, סטטיק ובן אל, אליעד, חנן בן ארי, אניה בוקשטיין, רוני דלומי, עברי לידר, דודו אהרון, נסרין קדרי, סאבנימינל, מירי מסיקה, אברהם טל, ליאור נרקיס, עילי בוטנר וילדי החוץ ונוספים.

 

בנוסף, בסוף הקליפ צורפה ברכת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין: "אני מתרגש באמת לקחת חלק בפרויקט הזה, שבעיניי הוא קול העם. השילוב בין טובי יוצרינו, מכל שבטי ישראל, אחים ואחיות, הוא אמירה. אמירה שניתן, כשרק רוצים, לאחד קולות ותקוות למען המדינה הזו ששייכת לכולנו. אני מברך את כל משתתפי הרעיון המופלא הזה שיש בו תקווה, תקווה ואחדות - עבור כולנו".

נשיא המדינה  - ראובן ריבלין
נשיא המדינה - ראובן ריבלין © צילום מסך משבט אחים ואחיות

הקליפ הופק ובוים על ידי ״ארז דן הפקות״, כקולאז׳ של כל האמנים המשתתפים, כשכל אחד/ת מצלם/ת את עצמו/ה במיקום בעל משמעות מיוחדת עבורו/ה בישראל. “שבט אחים ואחיות", נולד כיוזמה פרטית (של יפעת לדר וסער גמזו) אליה הצטרפה גלגלצ, וחברת הליקון עזרה להוציא אותו אל הפועל. 

תגובות