מישהי כמוה: טיילור סוויפט חוזרת בשיתוף פעולה חדש. צילום מסך מהקליפ

מישהי כמוה: טיילור סוויפט חוזרת בשיתוף פעולה חדש

לאחר שנה וחצי ללא מוזיקה חדשה מצד טיילור סוויפט ושמועות רבות בתקופה האחרונה, סוויפט מוציאה היום (ו') שיתוף פעולה חדש שפותח אלבום שביעי שבדרך

טיילור סוויפט חזרה! לאחר טיזרים רבים בשבועות האחרונות ואינספור ספקולציות ממעריציה של הזמרת היא רשמית חוזרת עם שיר חדש שפותח תקופה חדשה בחייה - אלבום שביעי. בשונה משייריה הראשונים של הזמרת בכל אלבום שהיא משחחרת, הסינגל המדובר הוא שיתוף פעולה עם ברנדון יורי, הסולן של להקת "פאניק! אט דה דיסקו". לשיר המשותף של השניים קוראים "ME!".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר מתחילה סוויפט כאשר אומרת: "אני מבטיחה שלעולם לא תמצא מישהי שאוהבת אותך כמוני". מיד אחר כך מתחיל הבית הראשון בסגנון פופ קופצני ושמח שאנו רגילים מסוויפט. סגנון שהיה חסר לנו בשנה האחרונה, כאשר סוויפט עבדה על השיר והאלבום השביעי שלה. בבית השני מגיע יורי, שגם הוא שר על נושא השיר עם המוזיקה הקופצנית. בעיקרון הנושא הכללי של השיר הוא העצמה אישית וחיבוק האידיבידואליות שלך, להגיד לעצמך שאתה מדהים והמסר הנסתר הוא שאם יש למישהו בעיה איתך כבן אדם לא שווה שתהייה חבר שלו, כל אחד בן אדם מדהים - מי שלא רוצה להיות חבר שלכם מפסיד.

 

השילוב של השניים כיפי, ציפינו לשיר של סוויפט לבד והופעתנו לגלות שיורי חלק מהסינגל. כידוע לשירייה של סוויפט גם לשיר זה מצורף קליפ מושקע בטירוף. קליפ בצבעי פסטל כיפי ומקפיץ שמשתלב בצורה מושלמת עם השיר הפופי. בקליפ סוויפט מחליפה הרבה תלבושות והיא אפילו ביימה אותו. ניתן לראות ניגוד מטורף מהקליפים הקודמים של סוויפט מאלבומה האחרון "Reputation" שכל הנושא שלו היה נחשים, האלבום השביעי יעסוק בפרפרים. בתחילת הקליפ רואים נחש שהופכים לפרפר ואז מתחיל הקליפ, ניתן לראות כל מחשבה של סוויפט בפרטים בקליפ ומשמעויות נסתרות רבות (אולי אפילו השראה מ"מרי פופינס"?). שיר מדהים קליפ מושקע, התגעגענו אלייה ואנחנו פשוט מאושרים.

 
תגובות