מרגש: לואי טומלינסון מגשים משאלות לקשיש בקליפ חדש. צילום מסך מיוטיוב

מרגש: לואי טומלינסון מגשים משאלות לקשיש בקליפ חדש

לפני כחודש לואי טומלינסון שחרר סינגל אשר מוקדש לאמו שנפטרה לפני כשנתיים. כעת הוא חושף קליפ מיוחד ובו הוא עוזר לקשיש שאיבד את אשתו למלא את רשימת המשאלות שלו

שני דברים קרו בדצמבר 2016: לואי טומלינסון איבד את אמו למחלת הלוקימיה, ואשתו של ריצ'רד, אדם מבוגר בן 83 מיורקשייר, נפטרה כתוצאה ממחלת האלצהיימר. שני הסיפורים הטראגיים הללו נפגשו בקליפ אחד, יחיד מסוגו, מעורר השראה ותקווה ואף סוחט דמעות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ידוע כי השיר "Two Of Us" מאוד משמעותי עבור טומלינסון, שכן הוא נכתב לזכרה של אמו; ולכן הקליפ שלו היה חייב להיות משמעותי לא פחות. הקליפ נפתח בהצגת דמותו של ריצ'רד וסיפור קצר על ההיסטוריה שלו ועל מה שעשה בחייו. נחשף בפנינו כי באותה עת שאיבד את אישתו, גם אמו של הזמר נפטרה ועל כן הוא החליט לפגוש אותו, לשוחח עמו על האובדן ולצאת איתו למסע הגשמת משאלות.

 

הזמר מגשים לריצ'רד חלק מרשימת המשאלות שהכין, שביניהן טיסה בהליקופטר, נהיגה במכונית מירוץ, קעקוע ונסיעה לא מהנה במיוחד ברכבת הרים. גולת הכותרת הייתה כאשר טומלינסון סידר לקשיש הופעה מרגשת מול איצטדיון גדול שלם - שהרי הוא אוהב לשיר במיוחד. הקליפ נחתם במילים האחרונות בשיר: "אחזיק אותך במקום בו נמצא הלב שלי, חיים יחידים בשביל שנינו".

הכנסות הקליפ נתרמו לאיגוד האלצהיימר, למחקר הסרטן הבריטי ולמגורי ילדים חולים. לא יכולנו שלא להזיל דמעה למראה הפרוייקט המרגש והעצמתי של טומלינסון, שבהחלט עשה את הדבר המיוחד ביותר שהיה ניתן לעשות לזכרה של אמו האהובה ג'והאנה. אנחנו בטוחים שהיא גאה בו וכך גם אנחנו. אין לב יותר גדול מזה, בהתחייבות.

 
תגובות