אושר כהן: "הקהל זה הכוח שלי להמשיך". צילום שילי אראל

אושר כהן: "הקהל זה הכוח שלי להמשיך"

לפני יומיים (ב') היינו בהופעה של הזמר אושר כהן, נהנינו שרנו וגם הוצאנו ממנו מספר מילים. ביקורת הופעה

את ההופעה פתח כהן עם השיר ״מיאמור״ שהקפיץ את הקהל, לאחר מכן המשיך עם ״לב שבור״ ״וטריו בריו״ האנרגיות המטורפות של כהן והנוכחות הבימתית הגדולה שלו עברה לקהל בצורה מדהימה. ״תצפו למלא הפתעות בהופעה, דברים שלא תכננתם. אל תצפו לזה!" כך אמר לנו כהן רגע לפני עלייתו לבמה.ובכן, אמרתו הייתה אכן נכונה. כל ההופעה הייתה הפתעה אחת ענקית . לאחר מחרוזת שירים מקפיצה וקלילה שהרימה את הקהל הגיעה ההפתעה שעליה דיבר כהן. לא אחר מעדן חסון הגיע להתארח בהופעתו של כהן עם השירים האהובים ״כפיות״ ״ילדים כאלה ״ ו-״איך את אוהבת״.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

״זו הופעה שעבדתי עליה ימים וברמה האישית עבדתי עליה מאוד מאוד קשה אם זו הטכניקה, התאורה מספר הכיסאות, ההזמנות. השקענו ממיטב זמננו. באופן אישי, גם הניהול המוזיקלי היה אישי שלי ושל אחי הגדול. ערכנו הרבה חזרות מעל הממוצע. ההופעה הזו בשבילנו היא פריצת דרך ועליית מדרגה, אפילו הגשמת חלום למרות שזו הופעה שנייה שלי פה". העבודה הקשה של אושר אכן ניכרת. לאחר הופעתו של חסון, שר את הלהיט שלו ״ברגעים שאת הולכת״.

 

את המשך ההופעה אושר המשיך עם השיר ״עיר תחתית״ והשיר ״מרגיש שלך״ שירים שהצליחו רבות וגרמו לכל הרידינג לאבד את הגג. על ההצלחה אושר סיפר לנו: "אני משתדל להגיד תודה על מה שיש ועל מה שאין ועל מה שצריך לשפר. הבאנו סולד אאוט מטורף לא ציפיתי לזה .אני מופיע בפעם השנייה ב׳רידינג 3׳ פשוט עם רוב האלבום השני, כשבפעם הראשונה הופעתי עם האלבום הראשון אלבום פלטינה, אלבום מכובד שהצליח להגיע להישגים מרשימים. כולם חיפשו כרטיסים ולא מצאו וזה ריגש אותי מאד. זה לא מובן מאיליו".

הקהל שר ללא הפסקה
הקהל שר ללא הפסקה © צילום שילי אראל

לאחר הופעה קצרה של דיגי׳יי VIVO ומגוון שירים קלילים וכפיים המשיך כהן השיר ׳אסתדר לבד׳ שיר מרגש ביותר שגרם לנו להתחבר אף יותר לזמר. לרגע אחד לא הצלחנו להרגיש עייפות מצד אושר שכן היה נראה כאילו הוא נטען על ידי בטריות והאנרגיה שלו לא עתיד להיגמר. ההופעה הייתה כיפית, זורמת. עשתה לנו כיף על הנשמה. נהנינו מכל רגע.

מרגשים ביחד ולחוד
מרגשים ביחד ולחוד © צילום שילי אראל

לסיום, כהן במסר מיוחד לגולשי פרוגי: ״אל תפסיקו לאהוב אותנו. (מוזיקאים ,אמנים) כי זה הכוח שלנו . שלא יפסיקו. הקהל לא מודע לזה שהוא עושה עבודה כל כך טובה. מי שמעריך את הקהל ומחזק אותו , הילד הזה ששולח לי ״אושר אני חולה על המוזיקה שלך״  מביא לי סיבה לקום בבוקר . אל תפסיקו עם האהבה הזו. זה הכוח שלנו . זה הדלק שלנו".

תגובות