סיכומוזיקלי: כוכבי הרשת משחררים שירים חדשים. צילום מסך מהקליפים

סיכומוזיקלי: כוכבי הרשת משחררים שירים חדשים

גם בשבוע שכולו חג, אספנו עבורכם כמה שירים שיצאו השבוע וכמה קאברים שאסור לכם לפספס. הכינו את האוזניים!

בשבוע אחד שני כוכבי רשת מוכרים משחררים שירים בעוד קטריקס משחרר קטע עם זמר מבטיח חדש ושפיטה נכנסת לליל הסדר - ללא ספק היה שבוע מעניין וחגיגי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו מלך - מלך זילברשלג

מלך זילברשלג מכוון לכל הכיוונים עושה זאת בהפתעה רבה ומשחרר לנו שיר שהוא הכי הוא. כוכב הרשת החסידי שנצפה עד כה וניהיה תופעה בלתי מוסברת לאחרונה השתתף בקליפ של הזמרת והמיוזרית אנה זק והפעם עושה זאת בעצמו ושיחרר שיר משלו. השיר נקרא ״כמו מלך״ והוא מציג את ההשתלבות של הכוכב בין העולם החרדי לבין העולם החילוני והרשתות בו הוא עושה את זה כמו מלך. 
 
לסיכום: שיר קליל, מצחיק וכייפי. ★★★★
 
 

הכי רחוק - יוני טובים, ריבוקס ואלמוג קריאף

עוד כוכב רשת ששחרר השבוע שיר ראשון הוא היוטיובר יוני טובים שחבר אל ריבוקס ואלמוג קריאף ("אקס פקטור"). מדובר בשיר מעצים שמדבר על הבחירות האישיות של כל אחת והבחירות האישיות שלו ושכל אחד פשוט יכול לחיות איך שבא לו ולעשות הכל. אנו נגדיל ונאמר שמדובר באחד משירי הרשת הטובים ששמענו. הלחן עשוי טוב ומדוייק, המילים מחזקות ומעבירות מסר ענייני ובול לקהל היעד. קריאף בולט במיוחד לטובה בשיר ומפגין את יכולותיו הקוליות בקול זך ולרגש גם בשיר שלאו דווקא אמור להעביר את התחושה הזאת.

לסיכום: הופתענו לטובה. ★★★★

 

נתנאל - Million Years

זמר מתחיל בשם נתנאל, שחרר השבוע שיר בשם "Million Years" יחד עם קליפ עמוס ועם תלבושות שלא היו מביישות את סטטיק ובן אל. השיר עצמו די סבבה, אם כי אולי היה כדאי לוותר על קטע הראפ בשיר שהרגיש קצת תלוש. הקול של נתנאל מרענן וחמוד, אך דווקא האנגלית היא זו שפגעה לו. רוב השיר הרגישו את המבטא שבא כאן לא לטובתו ואנו בטוחים שאם היה מדובר בשיר בברית נתנאל היה דווקא פורח ומצליח להפגין יותר את יכולותיו. השיר לא רע, ועם העיבוד הנכון זה לגמרי משהו שהיינו יכולים לראות באירוויזיון.

לסיכום - יש עוד על מה לעבוד. ★★

 

קטריקס ולידור ויצמן

קטריקס הזכיר לנו השבוע כמה הוא יכול להיות ייחודי ואפילו לרגש. בקטע חדש שהעלה עם הזמר העולה והמבטיח לידור ויצמן, הוא הביא משהו עמוק מעצמו שלא ראינו מקטריקס עד כה וזה הצליח לגעת. לא רק הוא - לידור ויצמן מוכיח לנו פעם אחר פעם, סרטון אחר סרטון שהוא לגמרי הדבר הבא. יש לו עומק בקול, משהו צלול ומרענן כזה שמצליח לעטוף גם כשהוא שר בעברית וגם באנגלית (כמו שהוא עושה בקטע המשותף). מי יודע, אולי שווה שתקימו צמד חדש, לא?

לסיכום: יש מצב שמצאנו את ההגדרה לשלמות. ★★★★★

שווה האזנה

שפיטה החליטה לשחרר את הגרסה שלה ל"אחד מי יודע" לכבוד חג הפסח וללא ספק זה בדיוק כמו שדמיינו את זה.

 

השחקנים בר גרוצקי ורועי ניב ושלר משחררים כבר שבועות קאברים מדהימים במסגרת תוכנית הרשת שלהם עם "הסלון". השבוע הם שחררו את הקאבר שהם עשו בתוכנית יחד עם האורחת המזמרת השבועית - שי רון. השלושה ביצעו קאבר משותף לשירו של נתן גושן - "מתגעגעת" וזה הדבר הכי מלאכי ששמענו לאחרונה.

 
תגובות