הלם: אלו הזמרים ששונאים את הלהיטים הגדולים של עצמם. צילום מסך מיוטיוב

הלם: אלו הזמרים ששונאים את הלהיטים הגדולים של עצמם

אמנם אנו מכורים לשירים שלהם, אבל מסתבר שהזמרים אשר מבצעים את השירים הסופר פופלאריים הבאים קצת פחות מחבבים את הלהיטים שלהם

אמנם להיטים מסייעים לקדם את הקריירה של הכוכבים באופן משמעותי, אלא שלא מעט מהזמרים האהובים לא אוהבים, שלא לומר שונאים, את השירים הגדולים ביותר בקריירה שלהם. הנה כמה מהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דמי לובאטו - Give Your Heart a Break 

השיר האהוב של הכוכבת משנת 2012 הוא מסתבר שיר שפחות אהוב על המבצעת עצמה. "לא אכפת לי מלהיטי רדיו" אמרה לובאטו למגזין לטינה. "כשמנסים יותר מידי, זה פשוט לא קורה" שיתפה הזמרת והכריזה כי "נמאס לי לי מלשיר את "Give Your Heart a Break".

 

ליידי גאגא - Telephone

אמנם מדובר בשיתוף הפעולה של גאגא יחד עם לא אחרת מביונסה, אבל כנראה שגם קווין בי לא עזרה לשיר להתחבב על הכוכבת. "אני שונאת 'טלפון'. זה נורא להגיד? זה השיר שיש לי הכי קשה להקשיב לו" אמרה הליידי בראיון ב-2011 וציינה כי היא אפילו לא יכולה לצפות בקליפ המדובר שלו משום שהיא "שונאת את זה כל כך הרבה. אבל אני וביונסה היינו נהדרות".

 

סלינה גומז - Come & Get it

בראיון למגזין "אינטרטיימט ווייקלי" גומז סיפרה כי היא אינה אוהבת להופיע עם הלהיט הגדול שלה משנת 2013. "אני אוהבת את סטארגייט (היוצרים של השיר-ע"א) יותר מהכל, אבל קשה לי להופיע עם השיר הזה. זה נשמע כמו דחייה של ריהאנה" אמרה סלינה והתייחסה להיסטוריה של השיר, אשר בתחילה יועד לרירי, שוויתרה עליו.

 

אריאנה גרנדה - Bang Bang

לפי מפיק בחברת ההקלטות של גרנדה, הכוכבת הקליטה בתחילה את הלהיט הנשי, אותו מבצעת בסופו של דבר ג'סי ג'יי והיא מתארחת בו לצד ניקי מינאז', אך לאחר ההקלטות אריאנה החליטה להיפטר מהשיר משום שהיא שנאה אותו. לאחר מכן השיר נשלח לג'יי ומינאז' וכשאריאנה שמעה את השיר בביצוע שלהן היא מיד החליטה שהיא רוצה את השיר בחזרה וכך נולד לו להיט הסופרגילז של העשור.

 

לורד - Royals

מסתבר שהזמרת הניו-זילנדית מעדיפה לשמוע קאבר של מישהו אחר ללהיט הפריצה שלה "Royals", מאשר להאזין לעצמה מבצעת אותו: "אני מקשיבה לזה בכל גרסה אחרת מלבד המקורית שהוצאתי, ואני מבינה שהגרסה שלי נשמעת די נוראית".

 

מיילי סיירוס - Party In The U.S.A 

השיר הפך במהרה להמנון החגיגות הלא רשמי ביום העצמאות האמריקאי, אלא שמסתבר כי מי ששונאת לחגוג לצלילי הלהיט היא סיירוס עצמה. ב"Page Six" דווח כי ילדת הדיסני במיל' בילתה במסיבה בשיקאגו ונגישה אל הדיי-ג'יי, בכדי להגיד לו שהוא מוזמן להשמיע כל שיר שלה, חוץ מ"Party In The U.S.A". 

 

ג'סטין ביבר - Beauty And A Beat

מסתבר שהלהיט המרקיד מ-2012 הוא לא בדיוק כוס התה של הביבס. בראיון לתכנית רדיו הוא חשף כי: "אף פעם לא אהבתי את "Beauty And A Beat", אבל הבנתי מה הוא היה באותו הזמן, והוא היה מוזיקה שהייתה פופלארית בזמנו. בכל מקרה, אף פעם לא הייתי מעריץ גדול של השיר". ניחוש שלנו? לקטע הראפ בשיר בו ניקי מינאז' מזכירה את האקסית המיתולוגית של הזמר, סלינה גומז, יש חלק ברגשות השליליים של ג'סטין לשיר.

 

מדונה - Holiday ו-Like A Virgin

מסתבר שדווקא שניים מהלהיטים הכי גדולים שלה, מלכת הפופ לא מוכנה לשיר. בראיון לתכנית רדיו ב-2008 היא סיפרה: "אני לא בטוחה שאני יכולה לשיר את "Holiday" או "Like A Virgin" שוב, אלא אם מישהו ישלם לי 30 מיליון דולר או משהו". 

 

 

תגובות