איך שהוא רוקד: סאבלימינל חוזר בלהיט לטיני. צילום: משה נחמוביץ

איך שהוא רוקד: סאבלימינל חוזר בלהיט לטיני

אחרי שנה מוצלחת ביותר ליוצר והאמן סאבלימינל, הוא חוזר עם שיר חדש והפעם לא לבד - אלא עם שני אמנים מובילים מחו"ל. בואו לגלות מה חשבנו עליו

קשה שלא להכיר את סאבלימינל כיום, אחרי עשרות להיטים שכולנו מכירים ("חלום של כל גבר", "תן למוזיקה לדבר" ועוד רבים ומוכרים) ואחרי שנה מלאה בהופעות, משחרר היום (ב') את הלהיט והקליפ הלטיניים שלו ביחד עם שני האמנים המצליחים מחו"ל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האמן הראשון שלוקח חלק בשיר הוא דאימונד פלטנומז, אמן מוכשר מאוד, הוא נחשב לכוכב מצליח ביותר באפריקה ובקהילות האפריקאיות ברחבי העולם שגם שם זוכה לפרגון גדול מאוד. ואילו האמנית השנייה שלוקחת חלק בשיר זה היא מירי בן- ארי, כנרית ישראלית אמריקאית שעובדת בארה"ב עם הגדולים בעולם, בן-ארי זכתה אפילו בפרס הגראמי הנוצץ והמכובד.

 

השיר הוא לגמרי להיט לטיני ממכר וקצבי. השיר נפתח בנגינת הכינור המיוחדת של בן-ארי, ממשיכה אל פלטנומז ששר בשפה הסווהילית (המדוברת במדינות כמו טנזניה, קונגו, קניה ואוגנדה) ומשם עובר אל סאבלימינל שמבצע את הקטע שלו בשיר בשפה העברית. "איך שהיא רוקדת", או במילים אחרות ביילה, הוא שיר שמצד אחד יש בו קצב לטיני ממכר, ונגינת הכינור של בן- ארי מוסיפה נגיעה מיוחדת וסגנון ישר אל תוך השיר המטורף הזה, ואם זה לא מספיק השיר גם מלווה בקליפ מושקע שצולם בתל אביב ובלונדון, ללא ספק לא שמענו עוד דבר כזה, להיט!סאבלימינל ישדר תוכנית רדיו שבועית בגלגלצ מידי יום רביעי, במשך חודשי הקיץ, העוסקת בשירים שהשפיעו עליו.

תגיות
תגובות