שוברת מוסכמות חברתיות: ליזו היא הדבר הבא במוזיקה. צילום מסך מיוטיוב

שוברת מוסכמות חברתיות: ליזו היא הדבר הבא במוזיקה

הכירו את ליזו: זמרת הפופ ששוברת את כל המוסכמות בכל התחומים. כל הפרטים

אם עד עכשיו לא יצא לכם להיתקל בליזו, זמרת הפופ האפרו-אמריקאית המוצלחת, זה הזמן. ליזו היא זמרת פופ שמנסה להוכיח לנו דבר אחד: בשביל להצליח לא צריך להיות יפה. בתעשיית המוזיקה כל זמרות הפופ רזות, רוב הזמן לבנות ועם כלל חברתי מאוד מסויים, להיות יפה. ליזו מזמן לא כזאת, ועם כמויות של כישרון היא מוכיחה לנו שבשביל להצליח - מספיק להשקיע בכישרון שלך, ולא בעיקר במראה החיצוני.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לליזו יש כמויות של כישרון מטורף שמתבטא בשירים מוצלחים מאוד וקליפים מלאים בכל טוב ומעוררי השראה, עם מסרים חברתיים עמוקים וגדולים - וכל זה מתבטא בטוב טעם ובצורה פשוט מדהימה. ליזו יודעת לייצר לנו קליפים מלאים בטוב. היא אף עולה שלב בכמה משיריה וממש נכנסת לליגת הפופ הענקית שכוללת את הענקיות קייטי פרי, טיילור סוויפט, אריאנה גרנדה, והרשימה עוד ארוכה. בין שירה אפשר לראות קליפים ייחודיים ומילים חודרות, כמו למשל ב״juice״ ו-“truth hurts”.

 

ליזו שוברת כל מוסכמה חברתית באשר היא בכל מה שקשור למוזיקה שלה, למראה החיצוני שלה ולאופי השולט שלה. היא עם גוון עור שחום, גדולה, אך לא ראפרית - כמתבקש, דבר מאוד נדיר בתעשיית המוזיקה, אם כי אפשר אף להגיד שזה כמעט ולא קיים. היא מעבירה את המסר הענק הזה בכל עטיפת אלבום, כל קליפ ואף במילים לשירים החודרים שלה, שכבר מזמן הכניסו לתעשיית המוזיקה המפוארת קצת צבע ועניין אחרי כל ההגדרות הרבות שקיימות שם: מי ששחור - ראפר, מי שרזה - ירקוד בפרובוקטיביות, ומי שמשקלו מעט מעל הממוצע - יחווה הרבה מאוד קשיים, כדוגמת ביבי רקסה: היא אחת הזמרות המדהימות שקיימות בתעשיית המוזיקה, אך הרבה מאוד מעצבים נחשבים מסרבים להלביש אותה לאירועים ענקיים בגלל שמשקלה מעט מעל הממוצע.

תעשיית המוזיקה והבידור היא כבר מזמן לא מה שזה היה פעם, ואפשר להגיד שליזו מותחת ביקורת על כך ואף בתור פארודיה סמוייה היא מצטלמת במגוון תנוחות שאפשר לראות אך ורק את הדוגמניות הלבנבנות והבלונדיניות המתוקות והיפות של עולם הסלבס. והכי טוב? טמון בה כישרון אדיר שלגמרי יביא אותה להיות הבחורה הכי חמה בתעשיית המוזיקה ממש בקרוב.

תגובות