פאוור קאפל: שון וקמילה גונבים את ההצגה ב-VMA 2019. צילום: GettyImages_IL/Noam Galai

פאוור קאפל: שון וקמילה גונבים את ההצגה ב-VMA 2019

אמש (ב') התקיים טקס פרסי המוזיקה של MTV טיילור סוויפט פתחה את הטקס בהופעה צבעונית כמו שרק היא יודעת לעשות, הזוג הלוהט של עולם המוזיקה כבש את הבמה עם הלהיט שלהם, אריאנה גרנדה קטפה שלושה פרסים. כל הפרטים על הטקס הנוצץ

אמש (ב') התקיים טקס המוזיקה של MTV, ה-VMA, לשנת 2019 בניו ג'רסי. מי שפתחה את הטקס, אותו הנחה הקומיקאי סבסטיאן מניסקלקו, בהופעה מרשימה ביותר היא טיילור סוויפט. כהרגלה, הזמרת סיפקה הופעה גרנדיוזית עם שני שירים מאלבומה האחרון שיצא ביום שישי האחרון. היא ביצעה על הבמה את "You Need to Calm Down" שגם זכה בקטגוריות קליפ השנה והוידאו הטוב, יחד עם שירה החדש "Lover". בנוסף היא קטפה את פרס האפקטים הוויזואלים על הקליפ "ME!". אבל עם כל הכבוד להופעה המרשימה של סוויפט, מי שגנבו את ההצגה היו הפאוור קאפל החדש של עולם המוזיקה.

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיילור סוויפט
טיילור סוויפט © GettyImages_IL/Mike Coppola

 

במהלך הטקס הופיעו שון מנדס וקמילה קביו - הזוג ששורף את הבמה וגם את לבנו. השניים גנבו את ההצגה והופיעו עם העם הלהיט הגדול שלהם "Señorita" בהופעת בכורה על הבמה ביחד. השיר הרומנטי זיכה את הזוג בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר והצילום הטוב ביותר בקליפ. מנדס גם הופיע עם שירו "If I Can't Have You" לבד והרים את הקהל על הרגליים.

© GettyImages_IL/Roy Rochlin
 

עוד הופיעו וזכו הם האחים ג'ונס, שקטפו את פרס שיר הפופ הטוב ביותר עם שירם "Sucker" ולאחר מכן הופיעו איתו ועם השיר "Only Human" בהופעה לא שגרתית שלא נערכה באזור הטקס אלא  בפאב שכונתי ברחבי ניו ג'רסי ועברו בשיר השני למגרש ענק עם במה ענקית.

נורמני הפציעה בהופעת בכורה עם שירה החדש "Motivation" ואף זכתה בקטגוריית שיר ה-R&B הטוב ביותר על שיתוף הפעולה עם 6lack בשיר "Waves". מיילי סיירוס הופיעה עם שירה החדש "Slide Away". עוד הופיעו על הבמה של הטקס הנוצץ - ליזו, באד באני וג'יי באלווין, הזמרים הלטינים אוזונה ורוזליה ושובר השיאים ליל נאס אקס שגם לקח הביתה שני פרסים בקטגוריית שיר השנה והבימוי הטוב ביותר. 

© gettyimages_ILBrian Ach

למרות שלא נחכה בטקס בילי אייליש זכתה במספר פרסים נחשקים, בתואר האומן החדש הטוב ביותר והזוכה בתואר הפוש הטוב ביותר (קטגוריה של MTV), בנוסף זכתה בפרס עריכת הוידאו הטובה ביותר. גם BTS לא נכחו בטקס אבל זכו שני פרסים - הלהקה הטובה ביותר ובשיר הקיי פופ של השנה על שיתוף הפעולה שלהם עם הלסי בשם "Boy With Luv".

אריאנה גרנדה זכתה בשלושה פרסים - אומן השנה, הבימוי החזותי הטוב ביותר על שירה "7 Rings" ובנוסף שיר הקיץ הטוב ביותר עם השיר החדש שלה בשיתוף פעולה עם סושיאל אאוס - "Boyfriends".

© GettyImages_ILMike Coppola
 
תגובות