הכדור הוא עגול: השירים שמעודדים שמירה על הסביבה. צילום מסך מיוטיוב

הכדור הוא עגול: השירים שמעודדים שמירה על הסביבה

בשבועות האחרונים הכדור שלנו בוער ומזכיר לנו שהגיע הזמן שנעשה משהו כדי לשמור עליו ואין דרך טובה יותר להעביר מסר מאשר במוזיקה. אספנו לכם כמה שירים שיזכירו לכם כמה חשוב להתחשב בסביבה

נראה שכולם מביעים תמיכה פתאומית באיכות הסביבה בעקבות השריפה הגדולה שפרצה ביערות הגשם של האמזונס. אבל הגיע הזמן להזכיר שההתחממות הגלובלית היא בעיה שהתחילה לפני שנים רבות ולא הולכת לעזוב אותנו. היום אספנו לכם שירים שתמיד היו שם כדי להזכיר לנו כמה חשוב לשמור על העולם שלנו. בשביל למנוע עוד שריפות ענק והרס, כי פשוט אין לנו ברירה אחרת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טבע נקי זה אני 

מנחי ערוץ הילדים האהובים, דאגו לעשות קמפיין, שקורא לנו לשמור על איכות הסביבה. כמובן שכמו כל קמפיין של ערוץ הילדים עטפו אותו בשיר קצבי וקליפ צבעוני, מתובל בהומור והמון ריקודים. המסר הוא חד משמעי וברור - את הטבע שלנו אנחנו לא מזהמים.  מהטבע נהנים, אבל את הזבל אחרינו - אוספים. תזכרו את זה פעם הבאה שתלכו לים או לפיקניק ביער.

 

Earth

באפריל האחרון, הראפר ליל דיקי הוציא שיר, למען כדור הארץ, בו הוא משתף פעולה עם זמרים מוכרים כמו ג'סטין ביבר, אריאנה גרנדה, סנופ דוג, ריטה אורה ועוד המון נוספים. כל הכוכבים האלו שיתפו פעולה והתגייסו למען מטרה חשובה - לעודד אותנו לשמור על הבית שלנו ושל כל היצורים החיים - כדור הארץ. עם קליפ אנימציה, הומור והמון כוכבים - מקווים שהמסר יעבור בהצלחה. 

 

 

Earth Song

השיר הזה שוחרר לפני כמעט 25 שנים אבל נראה כי משנה לשנה הוא רק הופך יותר ויותר רלוונטי. “Earth Song” של הזמר האגדי מייקל ג'קסון והקליפ שצורף לו הוא אחד השירים הטובים ביותר שנוצרו במטרה לשים על סדר היום את הנושא הכל כך חשוב הזה. השיר מדבר על ההרס שאנחנו, בני האדם זורעים בעולם, כשאנחנו צדים ומתעללים בבעלי חיים, מזהמים את האוויר, כורתים את היערות או הורגים אחת את השני במלחמות מיותרות. עם זאת הוא גם מזכיר לנו כמה שהכל תלוי רק בנו ואנחנו יכולים לעצור את כל ההרס הזה ברגע שנבין את ההשלכות של המעשים שלנו.

 

אמא אדמה

נחזור לישראל ולפסטיגלים שפעמים רבות שמים לעצמם מטרה להעביר מסר טוב לקהל הצעיר שצופה בהם. לפני חמש שנים אליאנה תדהר נבחרה לשיר את השיר ״אמא אדמה״ שחלק גדול מאיתנו יודע לדקלם עד היום. גם השיר הזה כמובן נועד להזכיר לנו שהכל מתחיל ונגמר באמא אדמה וכמה שאנחנו חייבים לשמור על הטבע הכל כך יקר שלנו. כי היופי הזה שנמצא בפרחים והעצים שסובבים אותנו עלול לההירס בגלל חוסר ההתחשבות והעצלנות שלנו.

 
 
תגובות