טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אבי אברומי. צילום מסך מאינסטגרם

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אבי אברומי

כיום יש לנו זמרים רבים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון רחב של שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש כאלו אשר נכנסו לנו ללב במיוחד. והפעם: חמשת השירים הטובים והאהובים ביותר של אבי אברומי

אבי אברומי הוא זמר, יוצר ומלחין שהתחיל את דרכו במוזיקה כאשר שיחרר קאברים טובים ללהיטי ענק רבים. אך מאז, חלפו שנים רבות, ואברומי הספיק להפוך לזמר באופן רשמי, עם שירים משל עצמו, שהוא כתב, הלחין, יצר, וכמובן מבצע. בין כל השירים המעולים של הזמר, בחרנו את חמשת השירים הטובים ביותר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סיבה לנשום 

את הרשימה שלנו נפתח בשיר אהבה קלאסי ומיוחד. השיר גורם לנו לחשוב על האהבות שבחיינו, גם לא הרומנטיות. בין אם זה האחים, ההורים, החברים, המורים או סבא וסבתא. כל אלה תופסים חלק גדול בחיינו ונותנים לנו סיבה לנשום.  

 

תדעי לך 

לפני כשלוש שנים שיחרר אברומי סקיצה לשיר "תדעי לך" שהגיע למעל מיליון צפיות, לכן החליט הזמר לשחרר את השיר באופן רשמי. אמנם ללא קליפ אך עם תמונת כריכה המלווה לשיר. 'תדעי לך' בהחלט זכה לאהבה והצלחה רבה, ואנחנו גם מצליחים להבין למה. הוא באמת מדהים. השיר והזמר. יש לו גוון קול מיוחד שלא יצא לנו לשמוע מזמן! 

 

קאבר ל-"אושר לדקה"

ידוע שפריצתו של הזמר במוזיקה הייתה דרך הקאברים המוצלחים שהוא שיחרר לעברנו. בין כל שלל הקאברים היפייפיים, בחרנו באחד שבלט במיוחד – "אושר לדקה". הקאבר יצא דומה וטוב, ממש כמו במקור. אהבנו את זה שאברומי התאים את קולו לשיר שאינו שלו. הוא עשה זאת בצורה מהממת!

 

הסיפור שלעולם לא נגמר 

רגע לפני שאנחנו סוגרים את הרשימה, בחרנו להוסיף אליה את השיר "הסיפור שלעולם לא נגמר". הוא בין השירים המרגשים, השקטים והרגועים שיצאו לזמר. אם עדיין לא יצא לכם לשמוע – זה הזמן!

 

הכל בראש 

השיר שבחרנו לסגור איתו את הרשימה הוא לא אחר משיתוף הפעולה המוצלח של אברומי עם הצמד עידו בי וצוקי - "הכל בראש". השיר שונה מהשירים שהתרגלנו לשמוע בדרך כלל מהזמר. 'הכל בראש' הוא קצבי, שמח, ומרומם ואילו שאר השירים שלו יותר שקטים ומרגשים. בהחלט שיר טוב שמגיע לו הכבוד לסגור את הרשימה שלנו!

 

 

 

 

 

תגובות