מוזיקה בסוכה: אריאנה גרנדה תרגש אותנו במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

מוזיקה בסוכה: אריאנה גרנדה תרגש אותנו במיוחד

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והפעם, נסיכת הפופ הבלתי מעורערת, אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה, היא אחת הזמרות המצליחות בעולם בשנים האחרונות. וכיום היא אחראית ללא מעט מהשירים האהובים עלינו. לכן, היא הזמרת הבאה שנרצה לארח השנה בסוכה שלנו. גרנדה החלה את דרכה בערוץ ניקולודיאון בסדרה "ויקטוריוס", אחר כך היא המשיכה בקריירת המשחק בסדרות "iCarly" ו-"סאם וקאט". ומשם היסטוריה, בשנת 2013 היא פרצה גם בתחום המוזיקלי עם אלבומה הראשון "Yours truly" שהצליח מאוד. ומאז המשיכה להוציא להיטים שזכו למיליארדי צפיות שרק עולות מדי שנה. 
השנה האחרונה הייתה המצליחה והמורכבת בקריירה של גרנדה. היא שחררה את אלבומה החמישי- "Thank U, Next" וכמה חודשים אחר כך, לטור הרביעי שלה שכולל בתוכו גם את האלבום "Sweetener" ונושא את שמו. בנוסף, היא הוכרזה בקיץ האחרון לאמנית בעלת הכי הרבה מועמדויות בטקס הVMA יחד עם טיילור סוויפט, ואף בפבואר האחרון שברה שיא שלא נשבר במשך 55 שנים(!!) ואחרונים שהחזיקו בו היו לא אחרים מאשר הביטלס. השיא המדובר נשבר בזכות הצלחתם של שלושת הסינגלים הראשונים מתוך אלבומה החמישי: "Thank U, Next", 7 Rings ו-"Break up with your girlfriend, I'm bored" שהגיעו יחד למקום השלישי, שני והראשון במצעד הבילבורד  "Hot 100".
 
 
אין ספק שזכינו להכיר את אחת הזמרות המיוחדות והחזקות בתחום המוזיקה. עם זאת, מעבר להצלחה האדירה שלה בתחום. לצערנו, בשנה האחרונה נאלצה גרנדה להתמודד עם מותו של האקס והראפר היהודי, מאק מילר. והוכיחה חוזק נפשי אדיר, באלבומה האחרון היא בחרה לתרגם את הכאב לכתיבה ויצירה, ולשתף את קהל המעריצים בתקופה הקשה. גרנדה מצליחה לרגש אותנו במיוחד השנה, בין אם זה בשירים, במחוות מיוחדות, או בטור עצמו. 
 
 
 
על הקריירה המוזיקלית ואישיותה של גרנדה ניתן להרחיב עוד הרבה. ולכן, היא הזמרת המושלמת לארח בסוכה. שיריה מתאימים לכל מצב רוח ולכל רגע ביום. גם ברגעי עצב, שמחה וצחוק. את שיריה אין אחד שלא מכיר, כך שהם גם יוצרים אווירת משפחתיות בסוכה ומקרבים בנינו לבין האושפיזין שבא. אם כל זה לא מספיק, נוסיף כי חג סוכות הוא חג יהודי.
 
אתם בוודאי תוהים מה הקשר שלה ליהדות. נספר כי גרנדה מקורבת ליהדות מכפי שחשבתם, בכמה תחומים. ראשית, כמה מחבריה הקרובים ביותר הם יהודים, בשל כך לא פעם יצא לגרנדה לחגוג ולהיות אורחת בחגים. כמו כן, גרנדה מספרת כי היא למדה קבלה בעבר. ומאז החלה לענוד צמיד אדום על ידה, שמסמל לפי היהדות אמצעי נגד עין הרע ועל אצבעה קעקוע עם משם "אלד" בעברית, שהוא אחד משמות ה'. היא הוסיפה וסיפרה גם שבעבר שרה בטקס בר המצווה של אחד מחבריה והתגוררה בשכונה יהודית. לכן, אין זמרת שנרצה לראות בסוכה שלנו יותר ממנה! 

 

 

 

 
תגובות