התחלה טובה: דואה ליפה בסינגל ראשון מאלבום שני. צילום מסך מיוטיוב

התחלה טובה: דואה ליפה בסינגל ראשון מאלבום שני

הזמרת דואה ליפה מחשבת מסלול מחדש ומתחילה אלבום שני עם שיר חדש ושונה לגמרי ממה שעשתה קודם לכן המסתמן כלהיט גדול וטוב שלה

האלבום הראשון של הזמרת הבריטית דואה ליפה זכה להצלחה רבה עם הרבה פרסים ותארים ובעיקר להיטים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. היום (ו׳) היא חוזרת עם סינגל ראשון מאלבום שני שעתיד לצאת בשנה הבאה בשם ״Don’t Start Now”. מכירים את השירים האלה שפשוט נדבקים לכם ללשון ואתם לא מפסיקים לזמזם אותם במהלך כמה ימים? אז השיר החדש של ליפה הוא בדיוק מסוג השירים האלה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר תשעה חודשים שקטים יחסית מצדה של הזמרת האהובה דואה ליפה, השיר החדש שלה הוא ההפך הגמור מההגדרה של המילים שקט ורוגע. השיר "Don't Start Now" הוא שיר שלא מפתיע אותנו במיוחד מבחינת היצירתיות שבו לעומת הקליפ המטריף שלו. אמנם לא מדובר בשיר חדשני ופורץ דרך אך, אם תאזינו לו לא תוכלו שלא להתאהב בקצב הפאנקי והמגניב, אשר בשילוב עם המילים הקלילות יוצר להיט מסיבות בטוח. נראה שליפה מתכננת להפציץ בשנה הקרובה והיא התחילה להכין את הקרקע של עולם המוזיקה לקראת הרעש שהיא עומדת ליצור. מה עוד מצפה לנו בעתיד ממנה? רק דברים טובים!

 
 

לשיר מצורף קליפ מרהיב הפותח את התקופה החדשה בקריירה של ליפה, הקליפ והשיר עצמו בוגרים יותר ומראים צד אחר מהזמרת. כל הוויב של הלבוש והסטייל מזכיר לנו את סוף שנות ה90 ואנחנו האחרונים להתנגד לנוסטלגיה כזו. אנו לא יכולים לחכות לשמוע את האלבום המלא של ליפה, בינתיים נמשיך להאזין לשיר החדש האהוב עלינו.

 

 

 

תגובות