התחלה מפתיעה: השירים שמתחילים דווקא בפזמון. צילום מסך מיוטיוב

התחלה מפתיעה: השירים שמתחילים דווקא בפזמון

אחד החלקים האהובים על כולנו בשירים הוא הפזמון, אספנו רשימה של מספר שירים שהפזמון הוא החלק שפותח את השיר

בואו נודה באמת, החלק שכולם זוכרים בעל פה בשירים ואפילו מחכים בשבילו זה הפזמון, והשירים שמתחילים בפזמון, הם השירים האהובים עלינו. אספנו רשימה של שירים שמתחילים בפזמונים שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Señorita - שון מנדס וקמילה קביו

הלהיט הגדול של הקיץ שהגיע לסיומו של הזמרים והזוג הצעיר שון מנדס וקמילה קביו. השיר נפתח בפזמון אותו קביו שרה ופותחת את השיר בצורה הטובה ביותר. מאז יציאת השיר הוא זכה להצלחה מטורפת, עם למעלה ב740 מיליון צפיות ביוטיוב השיר הזה הוא ללא ספק הלהיט הכי גדול בקריירה של השניים.

 

Come & Get It - סלינה גומז

השיר הבא ברשימה שלנו הוא "Come & Get It" של הזמרת שעשתה קאמבק מוזיקלי לפני כשבועיים - סלינה גומז. שיר זה נחשב לאחד הלהיטים הגדולים של הזמרת, שיר קליט כיפי ומרענן שיצא לפני כארבע שנים. כמובן גם שיר זה נפתח עם פזמון בועט חדשני שהכי כיף לרקוד לצליליו.

 

Bury a Friend - בילי אייליש

במפתיע גם השיר "Bury a Friend" של הזמרת הצעירה בילי אייליש מתחיל עם הפזמון שלו. אייליש שרה בצורה עמוקה שאלות נוקבות שנותנות פתיחה מפתיעה לשיר. הפזמון כמובן חוזר על עצמו בהמשך השיר שאתם בטוח מכירים. הקליפ המיוחד של השיר פתח בפני אייליש קהל חדש של מעריצים מרוב החדשנות שלו.

 

?What's My Name - ריהאנה ודרייק

השיר הבא ברשימה שלנו הוא הלהיט הגדול של ריהאנה ודרייק מלפני שמונה שנים "What’s My Name?". ברגע יציאתו השיר זכה להצלחה מטורפת ישר למקומות הראשונים, השיר נפתח בפזמון אשר ריהאנה שרה. בהמשך השיר ניתן לשמוע קטע ראפ של דרייק וכמובן עוד קטעים שריהאנה שרה עם הקול המיוחד שלה.

 

See You Again - וויז קאליפה וצ'ראלי פות'

נסיים את הרשימה שלנו בשיר מעט שקט ורגוע "See You Again", אחד השירים האהובים עלינו בעולם שנכתב לזכרו של השחקן פול ווקר לכבוד הסרט מהיר ועצבני 7. השיר נפתח בכך שהזמר צ'ארלי פות' שר בצורה מרגשת מאוד בליווי פסנתר, כל פעם שאנו שומעים את השיר אנו מלאי צמרמורות.

 
תגובות