Fun fact: העובדות שלא ידעתם על נייל הורן. GettyImages

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על נייל הורן

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר בתעשיית הבידור. והשבוע - נייל הורן

אמנם וואן דיירקשן התפרקו כבר לפני לא מעט זמן, אך זה לא עצר אף אחד מחברי הלהקה מלפתח לעצמם קריירת סולו מרשימה ולא פחות מוצלחת מהקריירה של הלהקה כולה. אחד מחברי הלהקה הוא נייל הורן, שפשוט לא מפסיק לעבוד ולהוציא עוד ועוד שירים. היום אספנו לכם כמה עובדות שלא בטוח ידעתם עליו. 

מתנה לכריסמס

חוץ מכישרון השירה, הורן הוא גם גיטריסט מוצלח ומוכשר. את הגיטרה שלו קיבל כמתנת כריסמס. נייל טוען שהגיטרה היא מתנת הכריסמס הכי טובה שהוא קיבל אי פעם. גם אנחנו שמחים שקנו לו גיטרה!

בליבר אמיתי

מאחורי נייל הורן יש כמובן אין ספור מעריצים שהולכים אחריו ושומעים את המוזיקה שלו, אך גם לנייל עצמו יש את הכוכב שהוא מעריץ. הורן הוא בליבר, והחלום שלו הוא לשתף פעולה עם ג'סטין ביבר. הוא אפילו מספר שכאשר ביבר עקב אחריו בטוויטר, הוא התחיל לצרוח בקולי קולות. נראה לנו שגם אנחנו היינו צורחים אם זה היה קורה!
 
screenshot_15_1_1
© יוטיוב

תלמיד מצטיין

את המבחנים בבית הספר נייל לא היה עושה, אך זה לא אומר שלא אהב ללמוד. המקצוע האהוב על נייל בבית הספר היה גיאוגרפיה. טוב, כשאתה לא מפסיק להופיע בכל מדינה אפשרית, אנחנו מסכימים שאולי כדאי קצת ללמוד על העולם.

התעורר מסיוט?

באחד הלילות נייל חלם שכל האוכל בעולם נגמר, וכאשר התעורר בבהלה התחיל לבכות. בנוסף, נייל גם מדבר המון מתוך שינה. חבל שלאכול תוך כדי שינה הוא לא יכול, יש לנו תחושה שזה היה מרגיע אותו.

קלסטרופוב

לנייל יש קלסטרופוביה - פחד ממקומות סגורים/קטנים, פחד די נפוץ שקיים אצל אנשים רבים. אם מתישהו נייל יהיה במקום סגור וירגיש פחד, פרוגה לגמרי תשמח לבוא לארח חברה!
 

 

 

 

תגובות