לא רק עומר אדם ואייל גולן: כל השירים שנגנזו ועברו לזמרים אחרים. אור דנון, אינסטגרם

לא רק עומר אדם ואייל גולן: כל השירים שנגנזו ועברו לזמרים אחרים

כמו הלהיט "אגרוף", של עדן בן זקן (שהוקלט גם על ידי ספיר סבן) וכמו הדואט של עומר אדם ואייל גולן שנגנז - יש עוד שירים רבים שהיו מיועדים לזמרים אחרים בכלל, ונגנזו. אז קבלו את כל הסיפורים שעומדים מאחורי הלהיטים האהובים עליכם, וגם ביררנו לכם בדיוק מי הם אותם הזמרים!

בעקבות הסערה סביב השיר החדש של עדן בן זקן "אגרוף", שנודע לנו כיגם ספיר סבן הקליטה אותו, ובעקבות כך שאייל גולן הקליט גם הוא את הסינגל החדש של עומר אדם "לשון הרע לא מדבר אליי" - החלטנו לגלות לכם על עוד כמה שירים שנגנזו, ובכלל היו מיועדים לזמרים אחרים. אבל רגע, יש קאץ'! גם גילינו לכם מי הזמרים שהשירים נועדו עבורם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיפוס של חורף - מושיקו מור מול עומר אדם

טיפוס של חורף שבוצע על ידי מושיקו מור ונכתב על ידי אופיר כהן, היה מיועד תחילה לעומר אדם. כהן שלח את השיר לאדם, אך הוא לא אהב. לאחר מכן שלח לבניה ברבי, שאף גם הוא לא התחבר, ואפילו לדודי בוזגלו, שכן, גם הוא לא אהב. לבסוף, מושיקו מור החליט שהוא רוצה את השיר, על אף שהיוצר הודיע לו שהרבה זמרים לא רצו אותו לפניו. ובכל זאת - הזמר התחבר מאוד לשיר, ואנחנו חושבים שכל עכבה לטובה!

 

שתשרף האהבה - איתי לוי מול אייל גולן

הלהיט המוכר של איתי לוי - "שתשרף אהבה", שיצא לפני כשנתיים ונכתב על ידי עדן חסון, נוי פדלון ואיתן דרמון - היה מיועד בכלל לעוד זמר גדול במדינה, ובמקרה גם מי שלוי תחת חסותו. מדובר באייל גולן! אך הביצוע של לוי זכה למעל 35 מליון צפיות ביוטיוב, נכון להיום, מה שאומר שהשיר הגיע למקום הנכון. 

 

לך עם האמת שלך - עדן מאירי מול ישי לוי 

לפני כחצי שנה, חשפנו לכם, לראשונה, בפרוגי (אפילו עם סקיצה בלעדית וראשונית של השיר - כנסו) - שהלהיט "לך עם האמת שלך" של אחד הזמרים המוערכים כיום - עדן מאירי - בכלל נכתב עבור הזמר הגדול - ישי לוי. את השיר כתבו יהונתן בן סימון ומורן דוד, ואת הלחן עשתה גם היא. הלהיט זכה להצלחה ענקית, ואנחנו חושבים שהשיר הגיע למקום המדוייק והמתאים לו. עדן מאירי לגמרי עשה את זה בצורה מדוייקת ובביצוע מטורף. כנראה שלכל שיר יש את הבית שלו.

 

מה הוא יודע - האולטראס ואושר כהן מול שלומי שבת ושקד קוממי

שיתוף הפעולה האהוב של האולטראס ואושר כהן - "מה הוא יודע" - עבר גלגול רב לפני שהגיע לזמרים המבצעים. רון ביטון ומאור שיטרית, צמד היוצרים, רצו לשלוח אותו לשלומי שבת. זה לא צלח - לכן, אחר כך, החליטו להביא אותו לשקד קוממי - הוא אכן הקליט אותו, אך לבסוף זה לא יצא לפועל. לאחר שנתיים - נוצר שיתוף הפעולה בין האולטראס לאושר כהן - וזה בעצם מה שאתם מכירים כיום.

 

רצה עד אליי - עומרי סבח מול איתי לוי

גם את זה חשפנו לראשונה ובאופן בלעדי כאן בפרוגי, ואף עם הצצה מיוחדת של איתי לוי מקליט את השיר! אז נזכיר כי הלהיט של עומרי סבח - "רצה עד אליי" , היה צריך להיות מיועד לאיתי לוי, והוא אף הקליט אותו. מי שהפיק אותו הוא אופיר מלול, והוא לגמרי עשה זאת בצורה מדהימה! 

 

לשון הרע לא מדבר אליי - עומר אדם מול אייל גולן

לפני כשבוע בלבד, נודע כי הסינגל "לשון הרע לא מדבר אליי" של עומר אדם, שיצא כחלק מאלבומו החדש היה אמור להיות שיתוף פעולה בין הזמר ובין אייל גולן. אך מסתבר כי הדואט של השניים נגנז, ואדם החליט לשחרר את השיר לבדו. 

 

אגרוף - עדן בן זקן מול ספיר סבן

נסיים עם שיר נוסף, של זמרת גדולה ומוערכת בתעשייה הישראלית - אשר נמצאת כעת בהריון מתקדם ובכל זאת לא מפספסת את הופעות הפסטיגל בהן מככבת. מדובר בלא אחרת מעדן בן זקן, ששיחררה את הסינגל "אגרוף" ממש לפני כחודש וכבר גרפה מעל ל-5 מיליון צפיות ביוטיוב. אבל חכו, ממש ביציאת השיר "אגרוף" נחשף שהשיר הוקלט גם על ידי הזמרת ספיר סבן, ואף נחשפה ההקלטה שלה מבצעת את השיר. 

 

 

 

 

 

תגובות