איך חיכינו: הסינגל החדש של דואה ליפה כבר כאן. צילום מסך מהקליפ (ערוץ היוטיוב של Dua Lipa)

איך חיכינו: הסינגל החדש של דואה ליפה כבר כאן

רגע לפני שהתחלנו להתגעגע, הזמרת הבינלאומית האהובה, דואה ליפה, שחררה סינגל חדש שלה בשם - "Physical", מתוך האלבום השני שלה

אחת מזמרות הפופ החזקות ביותר בשוק הבינלאומי כיום היא ללא ספק דואה ליפה. בחודשים האחרונים עובדת ליפה על האלבום השני שלה שעתיד לצאת בתחילת חודש אפריל, וכחלק מהעבודה על האלבום היום (ו׳) משחררת הזמרת סינגל חדש מתוכו. האם השיר החדש יצליח לשחזר שוב את ההצלחה התמידית של הכוכבת?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלבומה השני של ליפה ייקרא ״Future Nostalgia”, ולפני חודש גם שחררה סינגל באותו השם ובכך החלה את הכנת הקהל באופן גדול יותר אל האלבום. בנוסף, לפני כשלושה חודשים שחררה את הסינגל הראשון שלה מתוך האלבום - “Don’t Start Now”. הסינגל כבר הספיק לצבור הצלחה רבה ואף הספיק לצבור עד כה כ-118 מיליון צפיות ביוטיוב.

לפנות בוקר ליפה שחררה סינגל נוסף מתוך האלבום, "Physical", וכשעתיים לאחר מכאן גם פרסמה קליפ נלווה לשיר. רק הטיזר לשיר שעלה ליוטיוב כבר הספיק מיליון צפיות בתוך יממה אחת בלבד!

 

הסינגל החדש הוא שיר מקפיץ עם קצב מיוחד, אפילו קצת "גאגא" היינו אומרים. מדובר בשיר אהבה בדומה לרוב השירים של הזמרת, אך הביט של השיר הוא די שונה מכל מה שיצא לנו לשמוע מדואה עד היום. הסינגל קליט ואחרי פעמיים-שלוש ששומעים אות מספיקים כבר לדעת אותו כמעט בעל פה. מה שעוד מוסיף לאווירה של השיר הוא הקליפ, שכרגיל כמו כל הקליפים של הזמרת, גם הפעם הוא מיוחד וניכר כי נעשתה עליו השקעה רבה. בקיצור - התגעגענו והכי הוספנו לפלייליסט!

 



תגיות
תגובות