נתנו שואו: ג'ניפר לופז ושאקירה במופע מרהיב בסופרבול. צילום: gettyimages.IL/Rob Carr

נתנו שואו: ג'ניפר לופז ושאקירה במופע מרהיב בסופרבול

מופע מחצית הסופרבול של ג'ניפר לופז ושאקירה עלה על כל הציפיות והיה לאחד המופעים המושקעים והרהיבים ביותר שהיו במהלך השנים האחרונות. ויש גם קשר ישראלי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© geyytimages.IL/Kevin Winter

כבר מזמן ידוע שההופעות המוזיקליות במחצית של הסופרבול הפכו לאירוע חשוב בפני עצמו ואפילו מי שלא אוהד פוטבול, נדבק למסך בזמן ההפסקה כדי לצפות באמנים הגדולים נותנים את השואו של החיים שלהם. השנה היו אלו ג'ניפר לופז ושאקירה שהיו צריכות לספק מופע מרהיב שיענה על כל הציפיות ויעמוד ברף של האמנים הקודמים שהופיעו בשנים עברו כמו ביונסה, ג'סטין טימברלייק וליידי גאגא.

ואכן, שתי כוכבות העל, לא איכזבו אפילו לרגע וסיפקו רבע שעה של מוזיקה ושואו מטורף במהלך מחצית משחק הסופרבול שהתקיים הלילה (ב'). עם עשרות רקדנים על הבמה, פירוטכניקה, זיקוקים, ריקודים מושקעים, שלל להיטים והמון אנרגיה כבשו שתי הזמרות את המגרש בזמן המחצית.

 

הראשונה שעלתה להופיע עם שלל להיטיה היא שאקירה שביצעה על הבמה את "She Wolf", "Empire", ו-"Whenever, Wherever". באמצע השואו הצטרף אליה באד באני ויחד הם ביצעו את "I Like It Like That" ו"Chantaje", את החלק שלה היא סיימה עם אחד מהלהיטים הגדולים שלה -"Hips Don’t Lie" 

© gettyimages.IL/Elsa

את המופע המרהיב המשיכה ג'יי לו, שפתחה עם "Jenny From the Block" והמשיכה לתת לנו טעימות קצרות מהלהיטים שלה - "Ain’t It Funny", "Get Right", "Waiting for Tonight" וגם קצת מהשיר "Big Booty". כמו חברתה למופע, גם ג'ני פרום דה בלוק צירפה אמנים נוספים אליה לבמה. אמן הרגאטון ג'יי באלווין וביחד הם ביצעו את "Mi Gente" ומיד לאחר מכן היא המשיכה לאחד מהשירים היותר מוצלחים שלה מהשנים האחרונות - "On the Floor".

© Tom Pennington/gettyimages_IL
© geyytimages.IL/Kevin Winter

לאחר מכן נרשם רגע מרגש ומתוק במיוחד כשבתה הצעירה של לופז עלתה לבמה וביצעה ביחד עם אמה את "Let’s Get Loud". אבל לא התרגשנו רק בגלל המחווה המתוקה לבת, אלא גם בגלל שהכוכבת עשתה מחווה למיזם החברתי הישראלי - קולולם, שכן השיר האחרון קיבל אינטרפרטציה ועיבוד חדש על ידי הצוות המוזיקלי של קולולם באוקטובר האחרון באירוע למען העלאת המודעות לסרטן השד ואמש הכוכבת ביצעה את הביצוע הזה בלייב מול מיליוני צופים. 

בסיום החלק הזה הצטרפה שאקירה אל הבמה שוב וביחד השתיים ביצעו משאפ ל"Waka Waka". אין ספק שהשתיים השאירו אותנו עם טעם של עוד, הצליחו לעלות על כל הציפיות ולספק את אחד מהמופעים היותר מושקעים וטובים שהיו בזמן המחצית המפורסמת בשנים האחרונות. 

 

 

תגובות