סיכומוזיקלי: לי בירן מרגש וכוכב אקס פקטור בקאמבק. צילום מסך מאינסטגרם @leeb22

סיכומוזיקלי: לי בירן מרגש וכוכב אקס פקטור בקאמבק

שבוע נוסף הסתיים לו ואיתו המון שירים חדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. במיוחד בשבילכם, אספנו לכם את כל מה שחדש השבוע, מהשיר החדש של עומרי סבח ועד לקאבר המהפנט של לי בירן

רגע לפני שאתם נכנסים לסופ"ש, בואו לשמוע את כל מה שחדש השבוע במוזיקה הישראלית. לכם רק נשאר ללחוץ על פליי וזהו הכל. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אורי שכיב - הייתי יכול

יוצא תוכנית הריאליטי "אקס פקטור" שנכנס לנו ללב כבר בשנייה הראשונה, שחרר את הסינגל החדש והממכר שלו - "הייתי יכול", לאחר תקופה ארוכה שהוא לקח הפסקה מהמוזיקה. קולו הייחודי של שכיב הופך את השיר המדובר לאפילו יותר מעניין, מרגש ויפה, שיר שתפור בדיוק ליכולותיו המדהימות של שכיב, שעושה זאת בצורה מושלמת.

לסיכום: וולקאם באק! ★★★★

 

דור וקנין - הולכת לאיבוד

הכוכב העולה, דור וקנין, הוציא השבוע את השיר החדש שלו, "הולכת לאיבוד", אותו כתב והלחין היוצר והזמר אושר כהן. וקנין עושה עבודה מעולה, עם שיר קליט שגורם לנו לרצות לשמוע אותו ושוב ושוב, מבלי להפסיק. כבר משמיעה ראשונה אפשר לשים לב שוקנין נותן את כל כולו בשיר הזה ושר מהלב שלו. בנוסף, בוודאי שמתם לב שמי שמככבת לצד וקנין בקליפ היא לא אחרת מגל גברעם. 

לסיכום: להיט ★★★★

 

עומרי סבח - אני טיפש

עומרי סבח שאחראי על מספר לא קטן של להיטים, חזר השבוע בשיר חדש, "אני טיפש", אותו כתב והלחין בעצמו, עם עיבוד והפקה מוזיקלית של צאלון בוחבוט. השיר מצד אחד מאוד קליט, שיר עם קצב שישר גורם לנו להתמכר למנגינה שלו. ומצד שני המילים של השיר מאוד עמוקות ואין ספק שבאו מתוך הנשמה של סבח. וכך גם הוא שר, בצורה מרגשת ומהפנטת.

לסיכום: התמכרנו ★★★★★

 

תום להב - כמו אחים

אם עוד לא שמעתם את השיר החדש של תום להב, "כמו אחים", זה בדיוק הזמן המתאים לעשות זה. השיר, שכתב והלחין להב בעצמו, הוא ללא ספק אחד השירים המרגשים ששמענו לאחרונה, ויש בו כל מה ששיר טוב צריך - מהמוזיקה שמתאימה בדיוק, ועד לקולו של להב ששר זאת בצורה אמיתית וכנה, עם מילים שעושות צמרמורת בכל הגוף.

לסיכום: מרגש מאוד. ★★★★

 

אידר פרי - סיבוב אחרון

לא משנה מה אתם עושים עכשיו, תעזבו את הכל ותשמעו את השיר החדש של אידר פרי, "סיבוב אחרון", שכתבה והלחינה היוצרת המוכשרת דנה לפידות, ולא סתם שיר חדש, מדובר בסינגל בכורה. פרי מצליחה להוכיח לנו עד כמה היא באמת מוכשרת, שרה מדויק, עם קול מהפנט שנותן לנו טעם לעוד. אפשר להגיד חד משמעית שלאידר פרי יש את זה!

לסיכום: סיפתח מעולה להצלחה ★★★★★

 

שווה האזנה

לי בירן – Angels

השבוע התארח לי בירן בתוכנית הרדיו "פישטנק" של אקו 99fm, שם ביצע קאבר לשיר Angels של רובי ויליאמס, ואין לנו ספק שהוא עושה זאת בצורה המרגשת ביותר שאפשר לעשות, עם כמויות של כישרון, נשמה ורגש.

 

רותם חן - משאפ

שאלתם את עצמכם פעם איך זה נשמע כשלוקחים להיט בינלאומי מצליח ומשלבים אותו עם להיט ישראלי מטורף? אז זה בדיוק מה שעשה השבוע רותם חן - שילוב של השיר Tu me partiste el corazón יחד עם השיר "דיבור נגוע". והתוצאה? התמכרנו!

 

 

 

תגובות