ביקורת אלבום: ג’סטין התבגר ויצר יצירת מופת. צילום מסך מהיוטיוב של ביבר

ביקורת אלבום: ג’סטין התבגר ויצר יצירת מופת

ביום שישי האחרון ג’סטין ביבר שיחרר את אלבום הסטודיו החמישי שלו, אלבום שפותח את הקאמבק המוזיקלי שלו לאחר ארבע שנים בהן לא שיחרר מוזיקה חדשה. כל מה שחשבנו עליו

לאחר ארבע שנים של שקט מוזיקלי הזמר ג’סטין ביבר שיחרר ביום שישי האחרון את אלבום הסטודיו החמישי שלו - ״Changes” אלבום עם שירים רבים (17) ששישה מהם הם שיתופי פעולה. שירי אהבה והתבגרות שמראים לנו את ההתבגרות המוזיקלית של הזמר. זה מה שחשבנו על אלבום הקאמבק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האלבום נפתח עם השיר "All Around Me", שמספר על האהבה הגדולה של ביבר לאישתו - היילי ביבר (רוב השירים מופנים אליה) השיר מדבר על זה שביבר צריך אותה כל הזמן לידו, שיר קליל שפותח את האלבום בצורה מיוחדת. מיד לאחר מכן מגיע השיר האהוב עלינו מהאלבום "Habitual” שיר שמתאר אהבה מדהימה בין ביבר לבת זוגו וכמה האהבה שלהם היא אמיתית. הקול של ביבר בשיר פשוט מצוין, רואים את תהליך ההתבגרות שהוא עובר במוזיקה במיוחד בשיר הזה ומדובר באחד השירים המוצלחים בכל הקריירה שלו. מיד לאחר מכן מגיע ״Come Around Me” שיר שמכניס קצת קצב לאלבום, הפזמון הקליט נכנס אלינו ומסרב לצאת. שיר פופ כמו שאנו רגילים לקבל מהזמר.

 

השיר הבא הוא שיתוף הפעולה הראשון באלבום ״Intentions” עם הראפר קוואבו, שיר מלא במחמאות לבנות הזוג של הזמרים/ בשיר הם מספרים על הכוונות שלהם לדאוג לבנות הזוג בכל דבר בחיים. מיד לאחר מכן מגיע הלהיט הגדול של האלבום ״Yummy”, אין מה להוסיף על השיר הזה חוץ מזה שהוא מצוין ועשו בצורה מדהימה. ״Available” זה השיר הבא, בו ביבר שר על זה שהוא פנוי לאהבה למישהי מיוחדת, הוא לא רוצה להישמע נואש אבל הוא מוכן לאהוב מישהי לכל חייו, כמובן עוד שיר על היילי ביבר אישתו.

 

שירים שבע ושמונה באלבום הם שני שיתופי פעולה מצוינים. הראשון - ״Forever” עם פוסט מלון וקלוור. שיר שמבקש ממישהי להיות איתם לנצח, בשיר ביבר שר על כך שלהתעורר לבד זה לא כיף ואם הם יהיו ביחד זה יהיה טוב. הקול של ביבר מצוין בשיר הזה והראפרים מוסיפים ניגוד מושלם לשיר. לאחר מכן מגיע השיר עם הראפר ליל דיקי בשיר ״Running Over”. בשיר הם שרים על הקריאה למישהי לבוא ולרוץ עליהם עם האהבה שלה - כי הם רוצים את זה, הקולות של השניים מתחברים מצוין ואנחנו לא מפסיקים לשמוע את השירים. השיר הבא הוא ״Take It Out On Me” שיר שונה מאוד משאר השירים באלבום, שיר יותר רגוע וזורם ופחות עם ביטים חזקים. שיר בו ביבר שר על כך שהוא שם תמיד בשביל בת הזוג, הוא קורא לה להוציא הכל עליו את כל מה שהיא מרגישה ושהוא שם בשבילה. וואלה התרגשנו.

 

שני השירים הבאים הם גם שיתופי פעולה. הראשון ״Second Emotion” עם הראפר טרוויס סקוט. בשיר הזמרים קוראים לבנות הזוג שלהם לתמוך בנקודת מבטם במערכת היחסים לצד החזרת הרגשות חזרה. כיף לשמוע את שני הזמרים ביחד בשיר מצוין. לאחר מכן יש את שיתוף הפעולה של ביבר עם קהלני בשיר ״Get Me” השיר הוא הסינגל השני מהאלבום שיצא לפני מספר שבועות. שיר מעט לטיני שמראה צד חדש של ביבר שלא הכרנו לפניכן, שיר מרגש מאוד שמנוגד לחלוטין מהשיר הקודם באלבום.

 

אנחנו מאוד קרובים לסוף האלבום הארוך והמצוין הזה, השיר הבא הוא ״E.T.A.״ בשיר הרגוע הזה ביבר שר על הגעגוע כאשר הוא ובת זוגתו נמצאים רחוק אחד מהשנייה. מיד לאחר מכן השיר שהאלבום קרוי על שמו -״Changes”. מדובר בשיר הכי עוצמתי מהאלבום. בשיר זה ביבר שר על התהליך שעבר בשנה האחרונה ועל השינויים שהוא עובר בחיים שלו שגרמו לו להיות מי שהוא היום. שיר שמתאר את חיי היום יום של הזמר בצורה הכי פתוחה שיש שמכניס אותנו לחיים שלו דרך המילים המרגשות. השיר הבא באלבום הוא “Confirmation” שמדבר על האישור שאנחנו צריכים מהחברה לגבי דברים בחיים, בשיר ביבר מציין שיש לנו את כל החיים לחוות את כל החוויות אז לא צריך להילחץ, לחיות את הרגע וליהנות.

 

שיר שלישי לפני הסוף הוא ״That’s What Love Is” שמתאר מהי האהבה, ממש כמו שמו. שיר מאוד מרגש שמתאר איך ביבר מרגיש שהוא מאוהב. השיר הזה גורם לנו לאהוב אותו יותר בעזרת האותנטיות שלו בשירה. בנוסף, אנו חושבים שהגיטרה בשיר מוסיפה המון לאותנטיות שבשיר. השיר הבא הוא ״At Least For Now” בשיר הזה מתוארות סיטואציות בחייו הפרטיים של ביבר, סיטואציות פשוטות בינו לבין בת זוגתו. שיר שכמעט סוגר את האלבום בצורה הכי טובה שיש. השיר האחרון באלבום הוא רמיקס ללהיט “Yummy” של סאמר וואקר. הרמיקס לא הוסיף לאלבום אך גם לא הרס לו.

 


לסיכום, אלבום מטורף ומדהים. מדובר באלבום הכי טוב של ביבר עד היום. רואים את ההתבגרות שלו והשינויים שהוא עבר בחיים דרך השירים, מרגישים מתי הוא שמח ומתי הוא עצוב שזה מאוד נדיר לשמוע בשירים. אנחנו לא מפסיקים לשמוע אותו ומקווים לקבל עוד מוזיקה כזו בעתיד. השירים שהוא כתב על אישתו מרגשים כל אחד יותר מהשני. לגמרי אפשר לקרוא לזה מוזיקה טובה, בפה מלא.

תגובות