קיץ לוהט: מי הזמר הבינלאומי שמגיע לישראל?. צילום מסך מהאינסטגרם: machinegunkelly

קיץ לוהט: מי הזמר הבינלאומי שמגיע לישראל?

הזמר, היוצר והשחקן המוכשר מאשין גאן קלי (או בקיצור - MGK), שעבד עם אמנים גדולים רבים ביניהם קמילה קביו, להקת ליטל מיקס ועוד, מגיע לראשונה להופעה בישראל. אספנו לכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על ההופעה

הקיץ הוא ללא ספק התקופה בה מגיעים להופעות בארץ האמנים הכי גדולים מחו״ל, והפעם זהו מאשין גאן קלי שבשבעה ביולי נוכל לראות אותו מרים את הקהל הישראלי ומחמם את הקיץ אפילו יותר ממה שהוא חם מלכתחילה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אולי השם מאשין לא מצלצל לכולכם, אך למאשין גאן קלי יש רזומה מרשים של הצלחות ופרסים, ואת השירים שלו אתם מזמזים - גם כשאתם לא יודעים שהוא מי שעומד מאחוריהם. לפני עשור התחיל את צעדיו בזירה הבינלאומית, ובשנת 2012 אלבומו הראשון הגיע למקום הרביעי במצעד הבילבורד 200 ונמכר במעל 263 אלף עותקים! באלבום ניתן למצוא את שיתוף הפעולה “Wild Boy”, שכרגע עומד על מעל 142 מיליון צפיות ביוטיוב. עוד שיר שעימו שבר שיאים הוא "Rap Devil", שעשה עם אמינם והגיע למעל ל-272 אלף צפיות.

 

את השיר הבא אתם בטח מכירים. בשנת 2016 שיתף מאשין גאן פעולה עם להקת הבנות המצליחה בעולם, ליטל מיקס, יחד הם מבצעים את השיר ״No More Sad Songs” שזכה להצלחה במימדים גדולים. גם עם הזמרת קמילה קביו שיתף פעולה עם בשיר ״Bad Things”. לאחרונה הוציא אלבום שגם הוא הגיע למצעדי הבילבורד, והפך לאלבומו הרביעי שמגיע לטופ 10 במצעד זה!

 

הרשימה של שיתופי הפעולה של האמן לא נגמרת, ובה ניתן למצוא עוד אמנים כמו האלזי, וויז קאליפה, אמינם ועוד רבים. אין לנו ספק שהוא הולך להרים את הבמה ולרסק אותה לרסיסים.

 

ההופעה תתקיים בתאריך ב-7 ביולי, בלייב פארק ראשון לציון. מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ש"ח ל-349 ש"ח. מכירת הכרטיסים תחל היום (א') בשעה 9:00, את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר זאפה.

תגובות