מותר להן: להקת פורמולה משחררות קליפ בדרך יצירתית. באדיבות יחסי ציבור

מותר להן: להקת פורמולה משחררות קליפ בדרך יצירתית

הגיע הזמן לקצת מזיקה שמחה מחבורת הבנות הכי מגניבה בישראל. להקת "פורמולה" משחררת שיר חדש שיצא ממש הבוקר (א’), והוא יעשה לנו את תקופת הקורונה כיפית יותר, עם קליפ שעמלו עליו בעצמן. מוכנים?!

חבורת ״פורמולה״, הבנות שהוכיחו לנו מזמן כי הן הבוסיות, שיחררו שיר מדהים במיוחד בשם "מותר לי". במיוחד עכשיו, בימים אלו, כשנגיף הקורונה מתפשט בעולם וסוגר את כולנו בבתים, נשמח לקבל קצת אנרגיות טובות וכיף. אז איזה כיף שפורמולה כאן כדי לספק לנו את זה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ נעשהברוח התקופה, שונה לגמרי מהפקות אחרות שראינו. החל מכוכבים שמוציאים על הקליפים שלהם מאות אלפי שקלים ועד לקליפים הוליוודיים מטורפים, הפעם הלהקה החליטה ללכת בדרך ביתית ואולי הכי מקורית שראינו עד עכשיו. את הקליפ הזה הבנות צילמו לבד בבית, כל אחת בביתה, ומי שערכה אותי היא עלמה ציון בעצמה. האמת שהוחלט כך מפני שהקליפ המקורי שהן תיכננו לצלם השתבש בשל ההנחיות של משרד הבריאות, אך לגמרי יצא מדהים גם כך! אין ספק שגם עם הקורונה – הן מצליחות להסתדר הכי טוב שיש ולדאוג לנו לעוד מוזיקה מדהימה.

 

עם קליפ כיפי ושמח, בו נראה כי הבנות לגמרי משוחררות מול המצלמה, וגווני הקול של ארבעתן שמשתלבים בצורה מופלאה - התוצאה יצאה מדהימה. איזה כיף לקצת מוזיקה שמחה ומעודדת בתקופה הלא פשוטה הזו. 

 

תגובות